2015 - ROK DOTYKU I SZEŚCIANU


2015 - ROK DOTYKU I SZEŚCIANU
2014-07-06
Pomimo rosnącej cyfryzacji świata, kalendarze biurkowe stanowią klasykę wśród dotykowych nośników reklamowy. Popularność tego medium daleko wyprzedza inne formy, ze względu na długi czasu ekspozycji w polu widzenia jego właściciela.

Rezultatem czego jest fakt, że 71% osób, bez podpowiadania, kojarzy dokładnie z jakiej firmy go otrzymały. Nie mniej jednak, aż 90 procent tradycyjnych (papierowych) kalendarzy biurkowych ląduje w koszu, jeśli nie przyciągną wystarczająco UWAGI!

Przygotowana przez OPENMEDIAGROUP oferta kalendarzy, nie tylko mają być praktyczne, ale również zachęcać by je dotknąć, pobawić się nimi, a przede wszystkim sprawić, żeby pozostały na biurku właściciela przez 365 dni 2015 roku - angażując szerego jego zmysłów.

Czytaj całość tutaj: http://openmediagroup.pl/kalendarze-2015.html

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl