8’My Kwadrat – nowe miejsce dla organizatorów eventów firmowych!


8’My Kwadrat – nowe miejsce dla organizatorów eventów firmowych!
2014-05-26
8’My Kwadrat to nowe miejsce na eventowej mapie Warszawy, mieszczące się na granicy Saskiej Kępy i Gocławia na nowym Osiedlu Saska.

8’My Kwadrat to dwupoziomowy lokal o powierzchni ponad 150 m2  (105 m2 na parterze i 50 m2 na klimatycznej antresoli). Restauracja utrzymana jest w nowoczesnej i eleganckiej stylistyce - w zależności od potrzeb miejsca siedzące znajdują się na wygodnych, miękkich kanapach, tapicerowanych ławach, wygodnych krzesłach lub wysokich hokerach przy barze.

Restauracja zaprojektowana została z wykorzystaniem ciekawych rozwiązań przestrzennych. Neutralny, a zarazem elegancki design umożliwia aranżację przestrzeni zgodnie z potrzebami organizatorów spotkań. Ciekawe rozwiązania techniczne i designerskie sprawią, że każdy zorganizowany w 8’My Kwadrat event zyska niepowtarzalny charakter.

Podział restauracji na dwie strefy (salę główną i antresolę) umożliwia swobodne przeprowadzenie spotkania biznesowego dla 100 osób. Restauracja jest klimatyzowana, posiada własne nagłośnienie, jest wyposażona w ekran o wymiarach 3x2m i projektor multimedialny.

Karta dań 8’My Kwadrat powstała na bazie wieloletniego doświadczenia właściciela Restauracji, Piotra Lorensa. Menu obejmuje dania kuchni międzynarodowej, w tym: lekkie przekąski, humusy, sałatki, zupy, dania na ciepło oraz wspaniałe desery. Prawdziwym hitem miejsca są gofry, podawane w kilkunastu wariacjach na słodko i słono, np. z wędzoną kaczką, rukolą i konfiturą żurawinową. Restauracja posiada koncesję na sprzedaż alkoholu. Szczególnie bogaty jest wybór win z najlepszych winnic całego świata, a karta drinków i koktajli zawiera zarówno barmańskie klasyki, jak autorskie wariacje smakowe na bazie szerokiej gamy najlepszych gatunków whisky i rumów.

8’My Kwadrat to doskonałe miejsce na organizację konferencji prasowych i spotkań firmowych – powierzchnia restauracji pozwala na dużą dowolność ustawienia i zaadaptowania przestrzeni do potrzeb organizatorów eventów. Od maja na gości czekać będzie przestronny ogródek o powierzchni 60 m2, który pomieści 40 osób.

Przed restauracją znajduje się ogólnodostępny parking.

Restauracja mieści się w cichej i spokojnej części Pragi Południe, niedaleko Trasy Siekierkowskiej i Trasy Łazienkowskiej, dzięki czemu dojazd z centrum zajmuje zaledwie 10 minut.

 

 

 

PRAKTYCZNE INFORMACJE DLA ORGANIZATORÓW EVENTÓW:

Adres: ul. Bora-Komorowskiego 56A, Warszawa

Adres e-mail: biuro@8mykwadrat.pl

Godziny otwarcia:  Pon. – Niedz.:  10:00 – 23:00

Telefon:  22 121 04 03

Strona internetowa: www.facebook.com/8mykwadrat

Rodzaj kuchni: międzynarodowa

Atmosfera: przytulna, dość luźna

Dzielnica: Praga Południe - Gocław na granicy z Saską Kępą

Lokal przyjazny dla osób niepełnosprawnych

Parking: ogólnodostępny przed restauracją

 

Powierzchnie i ustawienie Sali:

Sala główna (parter): 105 m2

Sala na antresoli: 50 m2

Ustawienie teatralne (łącznie) – 80 osób
Kolacja zasiadana (łącznie)  – 80 osób

Ustawienie koktajlowe (łącznie) – 100 osób

 

Kontakt:

Piotr Lorens

(22) 121 04 03

Mobile: 600 07 44 66 e-mail: Piotr.Lorens@8mykwadrat.pl

Nadesłał:

MKroplewska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl