Akcja „Stażysta” w firmie MIA


2018-03-12
Poszerzenie wiedzy o praktyczne zagadnienia, poznanie specyfiki zawodu, obycie w środowisku biznesowym czy otwarcie drzwi do kariery – to tylko niektóre z zalet obowiązkowych studenckich praktyk. To właśnie z myślą o nich powstała inicjatywa „Stażysta” organizowana przez firmę MIA Sp. z o.o.

Firma MIA Sp. z o.o. od 19 lat specjalizuje się w projektowaniu i dostarczaniu wyposażenia meblowego dla sieciowych klientów na całym świecie. Po odbyciu obowiązkowych praktyk, studenci będą mieli szansę na płatny półroczny staż w firmie MIA współpracującej z międzynarodowymi klientami.

Znalezienie zdolnych i oddanych pracowników, którzy posiadają zarówno wiedzę teoretyczną, jak i praktyczną potrzebną na danym stanowisku jest dużym wyzwaniem dla firm. Świetnym rozwiązaniem jest przyjęcie studentów na praktyki z możliwością kontynuowania ich w formie płatnego stażu. Dzięki temu studenci zyskują doświadczenie i przygotowują się do pracy na konkretnym stanowisku.

Poprzez inicjatywę „Stażysta” pragniemy dać szansę młodym ludziom na poznanie specyfiki zawodu, uzyskanie doświadczenia czy nabycie praktycznej wiedzy i umiejętności potrzebnych na danym stanowisku. Chcemy otworzyć studentom drzwi do przyszłej kariery i zapoznać ze światem biznesu. Zapewnimy im pracę z ciekawymi ludźmi w międzynarodowej firmie współpracującej ze znanymi światowymi markami, zaś sami zyskujemy zdolnych pracowników – mówi Dominik Szot, Prezes Zarządu firmy MIA Sp. z o.o.

W ramach projektu studenci mają do wyboru aż trzy różne stanowiska. Jednym z nich jest staż w Dziele Obsługi Klienta jako asystent administracyjny. Wymagana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Praktykant będzie miał następujące zadania:  wsparcie administracyjne Działu Obsługi Klienta, prowadzenie teczki Klienta, wspieranie organizacji logistyki zamówień oraz wprowadzanie powtarzalnych zamówień do systemu. Z kolei studenci, którzy zdecydują się na praktyki na stanowisku asystent marketingowy działu obsługi klienta (rynek francuski) będą mieli następujące zadania: administrowanie bazą danych klientów zagranicznych (rynek francuski), research akwizycyjny oraz wsparcie w pozyskiwaniu klientów z rynku francuskiego. Na to stanowisko wymagana jest bardzo dobra znajomość języka francuskiego (poziom B1). Zaś dla studentów, którzy biegle posługują się językiem niemieckim firma MIA oferuje posadę asystenta marketingowego działu obsługi klienta na rynek niemiecki.

Po przebyciu praktyk zawodowych istnieje możliwość odbycia płatnego półrocznego stażu zawodowego, a następnie zatrudnienia na umowę o pracę na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta.


Firma MIA sp. z o.o.  powstała w 1999 r. Od początku specjalizuje się w projektowaniu i dostarczaniu wyposażenia meblowego dla sieciowych klientów na całym świecie. W portfolio firmy znajduje się ponad 30000 projektów sklepowych dla znanych światowych marek, m.in.: Triumph International, Koton, Mango, Etam, Subway, Zenith, Chantelle, Seidensticker czy Campione. Jako generalny wykonawca, MIA zajmuje się pracami budowlanymi związanymi z wykończeniem wnętrz oraz przygotowaniem projektów architektonicznych. Do tej pory firma zrealizowała ponad 150 projektów wykończeniowo-budowlanych, m.in. w Paryżu, Berlinie, Pradze, Moskwie, St. Petersburgu i Irkucku.


Więcej informacji udziela:

Magdalena Kraczla

Doradca Zarządu ds. Personalnych

+48 508 143 606 

Nadesłał:

MIA

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl