ArchiDoc z Grupy OEX z tytułem Outsourcing Star


2015-01-16
ArchiDoc należący do Grupy OEX, otrzymał tytuł Outsourcing Star. Spółka zdobyła nagrodę w kategorii archiwizacja dokumentów. To prestiżowe wyróżnienie już po raz drugi trafiło do Grupy OEX. W roku 2014 w kategorii call center nagrodzony został Voice Contact Center. ArchiDoc jest jednym z największych graczy na rynku usług zarządzania dokumentami i back-office w Polsce. Spółka posiada 3 nowoczesne centra operacyjne oraz obsługuje kilkadziesiąt kancelarii w siedzibach klientów. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz specjalistycznej infrastrukturze ArchiDoc może realizować każdej skali projekty z zakresu digitalizacji, rejestracji danych, archiwizacji i optymalizacji procesów związanych z obsługą klienta końcowego. 

Obecnie do grona odbiorców usług spółki należy blisko 400 podmiotów, w tym największe firmy z sektora telekomunikacyjnego, bankowości i ubezpieczeń, energetyki oraz administracji publicznej.

W ramach Grupy OEX ArchiDoc wspólnie z Voice Contact Center obsługują wszystkie kanały komunikacji klientami. Począwszy od telefonu, poprzez sms, czat, mail czy faks, kończąc na korespondencji papierowej. To jedyna taka oferta na rynku. Jestem dumny z faktu, że już drugi rok z rzędu została ona dostrzeżona przez kapitułę konkursu Outsourcing Stars – powiedział Konrad Rochalski, prezes zarządu OEX S.A.

Konkurs Outsourcing Stars jest organizowany od 2013 roku przez Fundację Pro Progressio, która ściśle współpracuje z jedynymi w Polsce mediami branżowymi: magazynem Outsourcing&More oraz serwisem Outsourcingportal.pl. Celem inicjatywy jest wyłonienie i nagrodzenie najszybciej rozwijających się firm outsourcingowych oraz instytucji bezpośredniego otoczenia branży. Nagrody w 12 kategoriach zostały wręczone zwycięzcom podczas uroczystej gali, która odbyła się 13 stycznia 2014 roku.

Nadesłał:

OEX

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl