Bank zdjęć Fotolia na Festiwalu Marketingu, Druku i Opakowań 2014


Bank zdjęć Fotolia na Festiwalu Marketingu, Druku i Opakowań 2014
2014-09-29
Festiwal Marketingu, Druku i Opakowań to kolejna edycja targów, które na stałe weszły do naszej mapy spotkań biznesowych w Polsce. To ciekawe połączenie formuły targów, konferencji oraz szkoleń.
Podczas tegorocznej edycji dało się zauważyć wyraźny wzrost wystawców w stosunku do lat poprzednich, co z pewnością było związane z rozszerzeniem targów o branżę opakowań. Impreza, która zgromadziła ponad 160 wystawców i przyciągnęła ponad 4 tys. zwiedzających, skupiła się na prezentacji i promocji firm z szeroko pojętego sektora poligraficznego, opakowań i reklamowego. Bank zdjęć Fotolia zaprezentował swoją ofertę, czyli ponad 30 mln kreatywnych plików – zdjęć, grafik wektorowych oraz filmów w jakości HD, a także rozwiązania biznesowe dla firm z zakresu Web-to-print. Dzięki współpracy z naszymi partnerami związanymi z branżą poligraficzną, takimi jak firmy: Atrium, Medikon, ViaColor, Falter, KML Solutions, API.pl, Polkos, Epson czy Plotserwis obrazy Fotolia, pochodzące m.in. z Kolekcji TEN były drukowane z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań poligraficznych. Firmy z branży drukarskiej prezentowały także najnowsze możliwości w druku cyfrowym, offsetowym, UV czy 3D.
 
Wśród wystawców pokaźne grono stanowiły również firmy z branż pokrewnych, czyli producenci gadżetów reklamowych, etykiet oraz wydawnictwa. Na targach licznie pojawili się także producenci opakowań, którym w tym roku poświęcono więcej przestrzeni i uwagi. Odbyła się m.in. konferencja Pack Trends, poświęcona tematyce trendów w opakowaniach kartonowych.

Podczas targów mieliśmy okazję spotkać się z naszymi partnerami, stałymi klientami, ale również nowymi nabywcami kreatywnych treści, które oferuje serwis Fotolia. Goście, którzy odwiedzili nasze stoisko to profesjonaliści z branż, które od lat korzystają z zasobów banku zdjęć. Ze względu na duży nacisk położony na opakowania oraz stale rosnące zainteresowanie rozwiązaniami Web-to-print były to główne tematy, które dominowały podczas rozmów. Odwiedzający pytali o modele współpracy z serwisem, indywidualnie dostosowaną ofertę oraz możliwości związane z implementacją API Fotolia w zakresie Web-to-print, które jest wiodącym rozwiązaniem na polskim rynku. Prężny rozwój różnych form biznesu w sieci sprawia, że coraz więcej osób jest zainteresowanych narzędziami cyfrowymi oferowanymi przez bank zdjęć Fotolia.
Beata Jaroszewska, dyrektor operacyjny Fotolia na Polskę

Nadesłał:

GlobalBrand

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl