Bartosz Michalak z Bluerank do Senuto


2017-08-21
Do zespołu Senuto – polskiej platformy do optymalizacji działań SEO – dołączył Bartosz Michalak. Objął on stanowisko Marketing Manager.

Bartosz Michalak jest odpowiedzialny za wszystkie działania marketingowe marki tj. rozwój, realizację i koordynację wewnętrznych procesów marketingowych. Dodatkowo, do jego zadań należy kontakt z partnerami zewnętrznymi a także koordynacja i realizacja kampanii reklamowych Senuto.

Swoją karierę zawodową zaczął w firmie związanej z branżą IT – Ikaria na stanowisku Key Account Manager. Po kilku latach dołączył do zespołu K2, gdzie odpowiadał za rozwój portfolio klientów i utrzymywanie relacji z klientami marki S3. W ostatnim czasie pracował jako Account w dziale Client Service firmy Bluerank, gdzie zajmował się obsługą klientów. Współpracował z wieloma markami, między innymi: Skanska, Fotojoker czy Yamaha Motor Poland. Ukończył Zarządzanie i Marketing na Politechnice Łódzkiej.

Prywatnie pasjonat Bałkanów, które odwiedza w każdej wolnej chwili.  Jego uwadze nie umkną także nowości ze świata nowych technologii.

Senuto to kompleksowa platforma, która w jednym miejscu skupia wszystkie narzędzia wspomagające prowadzenie i analizę działań SEO. Dzięki modułom Senuto każdy specjalista SEO jest w stanie kontrolować efekty działań i analizować swoją witrynę pod kątem wyszukiwarek internetowych. Platforma biznesowo wspierana jest przez fundusz inwestycyjny KnowledgeHub oraz współtwórcę SARE i inwestora w spółki technologiczne w obszarze komunikacji marketingowej - Krzysztofa Dębowskiego. Więcej informacji na www.senuto.com

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl