Baw się kolorami Golden Rose


Baw się kolorami Golden Rose
2014-03-19
Przedwiosenne śniadanie w salonie prasowym w IMR advertising by PR obfitowało feerią barw nowości kosmetycznych Golden Rose.

Na każdą porę roku Golden Rose uracza panie modnymi światowymi nowościami kosmetycznymi. Nie inaczej działo się podczas dzisiejszej prezentacji. Serię kosmetyków wybrała Natalia Karaś, PR & marketing manager, a o ich właściwościach, tudzież zaletach, ze znawstwem opowiedziała Marta Pawlik-Antoniak, główna wizażystka.

Przez 10 lat istnienia na polskim rynku Golden Rose systematycznie buduje wartość marki szerokiej gamy kosmetyków kolorowych, powiększając portfolio o nowe produkty wytwarzane według najnowszych światowych trendów, naukowych osiągnięć i z wykorzystaniem up-to-date technologii.

Pierwsze wrażenie na wszystkich homo sapiens zawsze wywierają oczy i usta. Nic dziwnego, że szczególnie kobiety dbają i doceniają te atrybuty aparycji.

Tak więc, Golden Rose na wiosnę i lato 2014 proponuje dwadzieścia modnych kolorów nawilżających i odżywiających pomadek do ust, które uzupełniają aplikatory w osiemnastu odcieniach, zawierające masło shea i witaminę C.

To pierwszy efekt. Drugi: cienie do oczu. W estetycznym etui umieszczono dwanaście harmonijnie dobranych odcieni w trzech zestawach kolorystycznych, umożliwiających wykonanie makijażu na każdą okazję. Przy ich produkcji wykorzystano specjalną technologię mikronizacji pigmentu. Do kompletu brakuje szczoteczki do rzęs i taką elastyczną, pogrubiającą i wydłużającą rzęsy również posiada Golden Rose. Kolor głębokiej czerni utrzymuje się przez cały dzień. Aha, jeszcze podkreślenie linii oka, czyli miękka, czarna kredka o długotrwałej, wodoodpornej formule.

Cerę twarzy mamy już wypielęgnowaną. Przechodzimy do paznokci. W tej materii mamy wybór aż trzech rodzajów lakierów. Galaxy Nail Lacquer. Cztery rodzaje drobinek ukrytych w dwudziestu pięciu odcieniach tworzą galaktyczne wzory i teksturowe wykończenie płytek paznokci. Holiday Nail Color. To kultowa seria matowych lakierów tworzących na paznokciach efekt cukrowej posypki. Nail Art. Trzynaście nowych odcieni nakładanych cieniutkimi, długimi pędzelkami umożliwiającymi wykonanie zdobień i wzorków. Szybko schnie.

To są nowości. A teraz supernowości, które niedługo pojawią się w drogeriach. Dream Eyes, dwadzieścia pięć odcieni kredek do oczu. Dream Lips, dwadzieścia różnokolorowych kredek do ust. Ponadto, top matujący lakier na paznokciach i Luxury Rich Color Lipgloss w przykuwających wzrok płaskich opakowaniach.

Przybyłe licznie do siedziby IMR advertising by PR dziennikarki ochoczo poddawały się makijażowym umiejętnościom Marty Pawlik-Antoniak, wybierały kosmetyki, testowały, próbowały…

Część oficjalną konferencji zamknęło losowanie trzech nagród, którymi były modne wiosenne poncza z futerkiem.

A pokonferencyjne śniadanie? Powiedzieć, że smakowało, to nic nie powiedzieć.

Nad całością śniadania prasowego czuwała Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR. 

Nadesłał:

IMR advertising by PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl