Blog firmowy


Blog firmowy
2016-03-20
Przeglądając strony internetowe różnych firm, można zauważyć tendencję do tego, że wiele z takich firm uruchamia własne, specjalistyczne blogi firmowe.

Czy daje to jakieś korzyści i czy warto z tego rozwiązania skorzystać? A jeżeli tak, to jak się do tego zabrać? Blog firmowy oferta tutaj może dać firmie wiele korzyści. Przede wszystkim budujesz w ten sposób pozytywny wizerunek twojej firmy. Przedstawiasz ją jako eksperta w wybranej dziedzinie, co sprawia że twoi klienci będą do ciebie podchodzili z większym zaufaniem. Musisz jednak zadbać o to, aby wiadomości które zamierzasz publikować rzeczywiście było zgodne z prawdą i dostarczały jakiejkolwiek wartości merytorycznej. Blog może posłużyć do dostarczania klientom wielu cennych wskazówek, pomagających na przykład w odpowiednim doborze materiałów i produktów do swoich potrzeb. Jak najlepiej uruchomić blog? Można to zrobić w ramach prowadzonej strony firmowej, tworząc nową zakładkę o nazwie blog lub zakładając subdomenę z przedrostkiem blog w swojej firmowej nazwie strony. Jedno i drugie rozwiązanie może się okazać skuteczne, szczególnie że istnieją techniczne możliwości, np. stworzenie przekierowania z subdomeny na zakładkę na stronie.

Nadesłał:

prartykuly

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl