Blue Shadow kolejnym modowym najemcą w Poznań City Center


2016-08-09
Różnorodność stylów, kolorów i szeroka gama rozmiarów (od 34 do 50), a to wszystko na powierzchni 60 m kw. Do grona najemców Poznań City Center dołączyła kolejna modowa marka Blue Shadow. Na poziomie 2., klienci znajdą wyjątkowe damskie kolekcje.

 

Odkrywanie siły kobiecości to wiodące hasło marki, która oferuje wyjątkowe kolekcje dla kobiet w każdym wieku i rozmiarze. Klientki ceniące orginalność i niepowtrzalność produktów na pewno odkryją wiele ciekawych elementów garderoby, z których powstaną niepowtarzalne stylizacje. Elementem charakterystycznym marki są autorskie kolekcje
o ciekawym kroju i orginalnym fasonie. Krótkie serie i cotygodniowe wprowadzanie nowych modeli wpływają na wyjatkowość kolekcji. Na drugim piętrze Centrum, Klienci znajdą ubrania powstające w Polsce i z rodzimych materiałów. Marka jest wierna idei: „Tworzymy Polską Modę”. Dodatkowo na wszystkich Klientów, którzy
w najbliższych dniach odwiedzą centrum, czekać będą wyprzedażowe rabaty do -50 %.

Blue Shadow

Blue Shadow to polska, rodzinna firma wywodząca się ze Śląska. Misją marki jest hasło: „Jesteś niepowtarzalny, jesteś niepowtarzalna – i to jest dla nas najważniejsze”,
a mottem Blue Shadow jest hasło „Bądź piękna w każdym rozmiarze”. Dzięki temu klientki zawsze mogą czuć się kobieco i być pewnymi siebie.

***

Poznań City Center

Poznań City Center to tętniące życiem serce stolicy Wielkopolski. Największe centrum handlowe w regionie, które na 3 kondygnacjach, o łącznej powierzchni 60 tysięcy m kw., mieści ponad 200 lokali handlowych i użytkowych oraz 30 restauracji i kawiarni. Do dyspozycji zmotoryzowanych klientów jest 1500 miejsc parkingowych (1. godzina parkowania gratis) oraz specjalny parking dla rowerzystów. Centrum posiada bezpośrednie połączenie z dworcem kolejowym i autobusowym.

Nadesłał:

PRinspiration

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl