Centra obsługi klienta będą działać mobilnie


2014-10-14
Integrated Solutions (IS), wyspecjalizowany integrator ICT należący do Orange Polska, zrealizował badanie* dotyczące potrzeb polskich przedsiębiorstw w zakresie systemów Contact Center.
 Łatwa integracja ze środowiskiem IT firmy (35 proc.) i szybki czas wdrożenia (30 proc.), to dwa czynniki, na które firmy zwracają szczególną uwagę, decydując się na wdrożenie systemu CC. Z kolei organizacje, które już posiadają rozwiązania do zarządzania centrum obsługi klienta oprócz kwestii integracji, za priorytetowe uznają także ergonomiczny interfejs systemu (75 proc.) oraz obecność funkcji do  raportowania (38 proc.). „Przyglądając się badaniom wyraźnie widać, że czas odgrywa coraz większą rolę w procesach wdrożeniowych. Dotyczy to nie tylko systemów Contact Center, ale większości rozwiązań ICT. Firmy są znużone projektami informatycznymi, które potrafiły się ciągnąć latami i pochłaniały ogromne koszty. Dzisiaj szukają alternatyw, na których efekty nie trzeba będzie tak długo czekać” – stwierdza Leszek Hołda, prezes Integrated Solutions.  Zdaniem respondentów trendy, które w najbliższym czasie zdominują rynek Contact Center to mobilne CC i praca zdalna konsultantów oraz łączenie wszystkich narzędzi do obsługi w jeden system. „Spodziewamy się, że to właśnie technologia cloud computing i korzystanie z systemu w formie usługi, będą odpowiedzią na przyszłe zapotrzebowanie polskich przedsiębiorstw w obszarze organizacji centrum kontaktu z klientami” – mówi Robert Merecki, Kierownik Działu Zintegrowanych Rozwiązań Contact Center, Integrated Solutions Integrated Solutions zmodyfikował dotychczasową usługę CCaaS. Od teraz wykorzystuje ona system Interactive Intelligence oraz technologię cloud od Orange, bazując na data center operatora, zlokalizowanych na warszawskim Natolinie i w Łodzi. Ponadto w nowej formule CCaaS klient może na bieżąco zwiększać liczbę licencji bez konieczności renegocjowania umowy.   „Zmiany w ofercie CCaaS wynikają z naszych dotychczasowych doświadczeń. Zakup minimalnego poziomu licencji, a w razie potrzeby jego zwiększenie to scenariusz znacznie wygodniejszy i bardziej opłacalny dla firm. Klient nie musi uruchamiać dodatkowych procedur, zmieniać umowy, a jedynie zgłasza konieczność zwiększenia liczby licencji do usługodawcy lub sam wprowadza zmianę, korzystając z aplikacji do administrowania usługą. To prostsze i szybsze rozwiązanie, zarówno dla klienta, jak i dla dostawcy” – mówi Robert Merecki
z Integrated Solutions.

Nadesłał:

iwona.luniewska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl