Continental wybrał najlepsze serwisy oponiarskie 2016 r.


Continental wybrał najlepsze serwisy oponiarskie 2016 r.
2017-07-14
Continental już po raz siódmy nagrodził najlepsze w Polsce serwisy oponiarskie należące do sieci Conti360°, które znacząco wyróżniły się rzetelnością i profesjonalizmem w relacjach z klientami flotowymi.

Ranking najlepszych serwisów oponiarskich w Polsce jest przygotowywany co roku na podstawie audytu przeprowadzonego wśród partnerów serwisowych należących do sieci Conti360˚ oraz w oparciu o ocenę współpracy warsztatów z klientami. Na podstawie otrzymanych wyników, Continental wyłonił serwisy wyróżniające się najwyższym standarem usług przyznając nagrodę „Serwis Roku” oraz dwa dodatkowe wyróżnienia – „Fair Play” dla serwisów czynnie wspierających rozwój sieci oraz „Debiut Roku” dla najlepszych warsztatów, które dołączyły do sieci Conti 360° w 2016 roku.

 

W tym roku tytuł Serwis Roku 2016 sieci Conti360˚ otrzymało pięć najlepszych serwisów z każdego regionu operacyjnego w Polsce[1]:

  • Pneumaster z Brzezia w regionie południowo-wschodnim
  • Active z Gdańska w regionie północno-wschodnim
  • JMK z Poznania w regionie północno-zachodnim
  • Dr Felga (Marek i Marek) z Wałbrzycha w regionie południowo-zachodnim, po raz drugi z rzędu 
  • Gas Truck z Łowicza w regionie centralnym, już po raz trzeci z rzędu

 

Za aktywny udział w rozwijaniu sieci Conti360˚ oraz profesjonalizm w relacjach z klientami wyróżnienia „Fair Play” trafiły do serwisów:

  • Korzonek z Radzionkowa, w regionie południowo-wschodnim
  • Elear z Gorzowa Wielkopolskiego, w regionie północno-zachodnim
  • Gumiland z Lubina, w regionie południowo-zachodnim
  • Opony u Darka z Marysina, w regionie centralnym

 

Nagrodę „Debiut Roku” dla najlepszych serwisów oponiarskich, które w ubiegłym roku przystąpiły do sieci Conti360˚, przyznano:

  • ArtMech z Krzewentu, w regionie północno-wschodnim
  • Best Drive Mrotek z Piły, w regionie północno-zachodnim

 

 

Serwisy oponiarskie zrzeszone w sieci Conti360˚ wyróżniają się nie tylko profesjonalną obsługą, ale także fachową wiedzą, dlatego nasi klienci flotowi bez obaw powierzają im nawet najtrudniejsze zadania. Zaufanie klientów to ogromna nagroda dla warsztatów, a my w Continental nagradzamy je dodatkowo za najwyższy standard oferowanych usług powiedział Łukasz Tymoszczuk, menedżer sieci Conti360° w Continental Opony Polska.

 

O sieci Conti360°

Conti360° to sieć serwisów oponiarskich działająca w 25 krajach w Europie, która gwarantuje profesjonalną obsługę flot pojazdów ciężarowych. Wszystkie serwisy zrzeszone w Conti360˚ świadczą usługi w oparciu o pięć modułów, dzięki którym floty mogą dopasować ofertę do specyfiki prowadzonej działalności:

  • ContiFitmentService™ obejmuje doradztwo zakupowe oraz montaż opon,
  • ContiFleetCheck™ zapewnia okresowe przeglądy ogumienia,
  • ContiCasingManagement™ umożliwia zarządzanie zużytymi oponami,
  • ContiBreakdownService™ zapewnia obsługę i pomoc w przypadku awarii na trasie,
  • ContiFleetReporting™ to szczegółowa analiza danych związanych z oponami, która wskaże potencjalne oszczędności.

W ciągu 7 lat od uruchomienia sieci w Polsce do programu dołączyło już ponad 240 serwisów partnerskich.



[1]Podział na pięć regionów został ustalony na podstawie podziału sprzedażowego obszarów, w których operują regionalni menedżerowie sprzedaży Continental.

Nadesłał:

ConTrust
http://contrust.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl