Czym jest system CRM?


2015-07-29
Czym jest CRM? to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami. Systemy są inwestycją dla przedsiębiorców, skutecznie wpływają na jakość usług, zwiększenie czasu realizacji, wzrost sprzedaży i nabycie nowych klientów.

Dlaczego dbałość o klienta jest tak ważna? Ponieważ przedsiębiorstwa tracą klientów głównie przez opóźnienia w działalności. Reakcja na potrzeby klientów, to kluczowe zagadnienie, które pozwala na zwiększenie zysków, przechwycenie nowych klientów, utrzymanie istniejących i integrację danych.


Jakie są zalety koncepcji CRM?


  • Pomaga pozyskiwać Klientów i wspiera proces sprzedaży
  • Dzięki jego zastosowaniu znacznie skraca się czas sprzedaży 
  • Podnosi się sprawność funkcjonowania 
  • Powoduje wzrost sprzedaży
  • Rozwiązania pozwalają na przechwytywanie nowych klientów, utrzymanie istniejących 
  • Pozwala na ograniczenie kosztów administracyjnych


CRM dla firm szkoleniowych:


  •  Spójność. Koordynuje pracę trenerów poprzez możliwość umieszczenia i podejrzenia ich zadań w harmonogramie szkoleń
  • Kompletność informacji. Zyskuje się dostęp do historii szkoleń, czyli informacji o rodzaju przeprowadzanych szkoleń, ilości uczestników, trenerów prowadzących szkolenia
  • Kontrola. Wykonywanych działań handlowych przez menedżera przy wykorzystaniu raportów
  • Możliwość dzielenia się. Informacjami ze współpracownikami
  • Wszystko w jednym miejscu. Działania, oferty, maile, szkolenia – wszelkie informacje zebrane w jednym miejscu. Dostęp do pełnej historii współpracy z Klientem w jednym miejscu 
  • Obieg informacji. Przydzielanie praw dostępu do zapisanych danych 
  • Podatność na modyfikacje. Tworzenie dowolnie określonych grup Klientów poprzez zastosowanie filtrów grup
  • Bezpieczeństwo. Danych poprzez zapisywanie danych teleadresowych klientów do jednej centralnej bazy danych
  • Rozbudowane moduły. CRM dla firm szkoleniowych został rozbudowany o moduł umożliwiający obliczenie rentowności szkoleń otwartych oraz projektów zamkniętych
  • Zapis kosztów jednostkowych. Do karty szkolenia wprowadzono możliwość przypisania kosztów jednostkowych (wynagrodzenie trenerów, catering itd.) 
  • Obliczenie rentowności. Na podstawie wprowadzonych kosztów oraz przychodów (wartość sprzedaży dla uczestników lub wartość projektu) system wylicza rentowność szkolenia
  • Możliwość raportowania. CRM dla firm szkoleniowych raporty pozwalające na zbiorczą obserwację rentowności w określonym czasie, dla wybranej grupy działań czy dla wybranego użytkownika

Szkolenie z CRM czyli zarządzania relacjami z klientami. Wiedza przyswajana przez użytkowników jest przyswajana przez wykonywanie praktycznych ćwiczeń i zadań. Zaangażowanie użytkowników i utrzymanie jej na wysokim poziomie, jest dodatkową zaletą. Analiza dotychczasowych form zachowań i przećwiczenie nowych, z możliwością otrzymania informacji zwrotnej od prowadzącego warsztaty.



Nadesłał:

Kasiamer

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl