DBMS dołączył do grona członków SMB


DBMS dołączył do grona członków SMB
2014-12-20
Z dniem 9 grudnia br. Spółka DBMS stała się oficjalnym członkiem SMB Polskiego Stowarzyszenia Marketingu. Jako firma funkcjonująca w sektorze szeroko rozumianych baz danych i zarządzania nimi, od tej chwili będzie wspierała działania dotyczące rynku marketingu bezpośredniego.

DBMS oferuje wyszukiwarkę baz danych B2C i B2B online. „Zgodnie z zapowiedzią, uruchomiliśmy największą na rynku wyszukiwarkę baz danych jako alternatywę dla tradycyjnego kanału dystrybucji” – mówi Tomasz Dziobiak, CEO w DBMS. „Mam nadzieję, że od teraz nasi klienci będą jeszcze szybciej docierać do swoich potencjalnych klientów. Wyszukiwarka DBMS to odpowiedź na zautomatyzowane procesy marketingowo-sprzedażowe.” – kontynuuje Dziobiak. „Istotnym jest fakt wzbogacenia w ostatnim czasie zasobów baz danych DBMS o dodatkowe unikalne dane pochodzące z bazy Acxiom. DBMS ma w planach dalsze przejęcia baz danych i konsolidację tego rynku, co dla naszych klientów oznacza dostęp do nowej, aktualizowanej i rotującej puli rekordów pochodzących z legalnych źródeł i posiadających rejestrację w Generalnym Inspektoracie Ochrony Danych Osobowych (GIODO)” – twierdzi Urszula Gradowska, Dyrektor Zarządzający w DBMS. „Dodatkowo DBMS na podstawie umów partnerskich jest Brokerem wielu ciekawych zbiorów, które czynią ofertę jeszcze bardziej pełną i kompleksową. Łącznie posiadamy dostęp do ok. 78 mln rekordów” – podsumowuje Gradowska.

DBMS oferuje także usługi aktualizacji i wzbogacania baz danych.

Aktualna i dobrze dobrana baza danych stanowi 50% sukcesu każdej kampanii. Dlatego przewagą DBMS są ocieplone kontakty do potencjalnych Klientów o ponad 150 profilach behawioralnych (m.in. seniorzy, młodzi rodzice, młode matki z dziećmi, prawnicy, lekarze). Dzięki wiedzy, czy Klient jest zainteresowany założeniem rachunku czy zakupem mieszkania lub czy dokonywał zakupów w Internecie w ostatnim czasie, przekaz dociera we właściwym czasie i tylko do potencjalnie zainteresowanych tematem Użytkowników.

Spółka DBMS posiada największe w Polsce własne zasoby danych konsumenckich (11 mln unikalnych rekordów), charakteryzujące się bogatym wyborem kryteriów selekcji Klientów we wszystkich kanałach marketingu bezpośredniego.

To pozwala na komunikację z klientami poprzez wiele różnych form kontaktu: telemarketing, wysyłka pocztowa tradycyjna, e-mailing, SMS, MMS, voice-mailing czy fax-mailing. 

Dodatkowo DBMS na podstawie umów partnerskich jest Brokerem wielu ciekawych zbiorów, które czynią ofertę jeszcze bardziej pełną i kompleksową (łącznie mamy dostęp do ok. 78 mln rekordów).

DBMS realizuje także masowe wysyłki elektroniczne np. sms-mailingi, e-mailingi.

Warto podkreślić, że wszystkie zasoby są zarejestrowane w zbiorach Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych (GIODO), co gwarantuje bezpieczeństwo i wiarygodność danych.


Autor: Ewa Walwoda


 


 

Nadesłał:

DBMS Data Base Marketing Support

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl