Debiut na wybiegu: Huawei z duetem Paprocki&Brzozowski


Debiut na wybiegu: Huawei z duetem Paprocki&Brzozowski
2014-11-19
Huawei rozpoczął współpracę z duetem słynnych projektantów mody Paprocki&Brzozowski. Podczas pokazu kolekcji wiosna-lato 2015 obok nowoczesnych kreacji na wybiegu pojawił się również smartfon Huawei Ascend Mate7. Współpraca jest jednym z działań wprowadzających markę do świata mody i designu.

Współpraca Huawei z najbardziej znanym polskim duetem modowym została oficjalnie rozpoczęta podczas pokazu, który odbył się 13 listopada w Soho Factory.


Rewelacyjny duet polskich projektantów, Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski, w tym dniu zaprezenotwał swoją najnowszą kolekcję wiosna-lato 2015 inspirowaną pięknem kobiecego ciała. Huawei został partnerem tego wydarzenia. Jest to jeden z elementów kampanii marketingowej promującej najnowszy smartfon Huawei Ascend Mate7.


Huawei od trzech lat inwestuje w rozwój kategorii smartfonów segmentu premium i skupia się na dużej dbałości o detale i design urządzeń. Wraz z majową premierą Huawei Ascend P7 producent postawił też silny nacisk na liefstyle i współpracę z blogerami. Obecnie angażuje się w projekty związane z modą i designem. Na pokazie najnowszej kolekcji Paprocki&Brzozowski można było zobaczyć nie tylko znakomite kreacje autorstwa projektantów, ale też ultrapłaski Ascend Mate7. Phablet już w momencie światowej premiery, podczas tegorocznych targów IFA w Berlinie, został doceniony za swój wyjątkowy design i parametry techniczne.


Na pokaz najnowszej kolekcji projektantów została przygotowana specjalna strefa Huawei, z najnowszymi urządzeniami Ascend Mate7 oraz Ascend P7. Na pokazie wybrane gwiazdy wcieliły się w rolę „Reporterów Huawei". Efekty ich prac oraz wrażenia z pokazu można było śledzić na ich profilach na Facebooku. Jednym z reporterów był znany, polski aktor - Rafał Cieszyński, który  osobiście sprawdzał możliwości nowego smartfona Ascend Mate7.


Huawei w ramach nowej kampanii „Ascend Mate7 zmienia reguły gry" otwiera się również na nowe kanały komunikacji, aby dotrzeć do coraz większej liczby odbiorców. Swoją oficjalną premierę miały profile Huawei Polska na dwóch największych portalach społecznościowych: Twitter i Instagram. Zainteresowani będą mogli śledzić nowości marki pod adresem https://twitter.com/HuaweiPolska oraz @HUAWEIPOLAND.


W ramach nowej współpracy z duetem Paprocki&Brzozowski firma zaplanowała również specjalną strefę w showroomie projektantów przy ul. Wiejskiej w Warszawie. W salonie zostanie udostępniony jeden ze smartfonów Huawei, którym klienci będą mogli zrobić sobie zdjęcie w trakcie przymierzania ubrań i opublikować je na portalu społecznościowym Instagram.

Nadesłał:

Karolina

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl