Dekoria.pl numerem jeden w grupie e-sklepów wnętrzarskich


Dekoria.pl numerem jeden w grupie e-sklepów wnętrzarskich
2014-03-07
Opineo.pl po raz szósty przeprowadziło ranking sklepów internetowych. Tym razem zastosowano nową metodologię badań, co pozwoliło uzyskać jak najbardziej aktualny obraz usług świadczonych przez poszczególnych detalistów.

Największą sympatią wśród klientów e-sklepów wnętrzarskich cieszy się Dekoria.pl.

W tym roku zasady plebiscytu uległy zmianom. Chcąc uzyskać wynik odzwierciedlający realną opinię na temat ocenianego sklepu, organizatorzy wzięli po uwagę wyłącznie recenzję z bieżącego roku. Konsumenci oceniali poszczególne podmioty według poniższych kryteriów: jakość obsługi, szybkość realizacji zamówienia czy jakość zapakowania przesyłki.

Sklepy biorące udział w rankingu podzielono według kategorii: mega-sklepy, czyli sprzedawcy, który w handlu e-commerce działają od dawna, sklepy średniej wielkości (sprzedawcy, którzy realizują mniej zamówień niż mega-sklepy) oraz młode wilki (podmioty, które od niedawna funkcjonują na rynku e-commerce).

Jak co roku, w rankingu Opineo.pl krystalizowało się wiele kategorii specjalistycznych. Wynika to z preferencji konsumentów, a także polityki sprzedawców zajmujących się wąską dziedziną handlu, oferujących wyłącznie wybrane produkty.

W grupie e-sklepów wnętrzarskich największą sympatią konsumentów cieszy się Dekoria.pl, zajmując tym samym pierwsze miejsce w wymienionej kategorii. Na tle pozostałych podmiotów wyróżniła się wysoką oceną konsumentów w kwestii jakości wykonania zamówionych produktów, ładnego wyglądu tkanin, możliwości otrzymania darmowych próbek materiałów, a także sposobu pakowania przesyłki. Niezmiernie cieszy nas fakt, że konsumenci po raz kolejny docenili nasze starania. Tego typu wyróżnienie to najlepsza nagroda, będąca wyrazem uznania dla pracy każdego z nas. - podsumowuje Agnieszka Rybka, dyrektor handlowy Dekoria.pl.
 

Nadesłał:

Publicon

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl