Działania CSR-owe marki Agrecol


2016-02-04
Inicjatywa Calendar Flowers 2016 nabiera rozpędu. Egzemplarze z limitowanej edycji wydawnictwa zostały wylicytowane na aukcjach dobroczynnych na rzecz Fundacji Mam Marzenie oraz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Idea akcji Calendar Flowers 2016 wpisuje się w kontekst społecznej odpowiedzialności biznesu, ponieważ odnosi się do praktyk biznesowych obejmujących udział marki Agrecol w inicjatywach przynoszących korzyści społeczeństwu. Akcja kreuje wizerunek odpowiedzialnej, godnej zaufania firmy, która wykorzystując swój potencjał i wychodząc poza standardowe funkcjonowanie, osiągnęła poczucie dobrze spełnionego obowiązku. Agrecol tworzą doświadczeni, kreatywni i zaangażowani ludzie, którzy wyszli z inicjatywą szerzenia wartości jakimi są: dobro, empatia i piękno natury.

 

Akcja Calendar Flowers zyskała rozgłos dzięki imponującemu wydawnictwu, które w niecodzienny sposób skłania do refleksji, a co najważniejsze – do wsparcia szczytnego celu. Dziesiątki osób zaangażowanych w licytacje kalendarza potwierdzają, że pomysł pracowników firmy Agrecol ujął społeczeństwo swoją sentymentalną ideą: Piękny ogród to nie wszystko. Ważne, aby przebywali w nim dobrzy ludzie. Efekty akcji są mierzalne i inspirują do kolejnych działań w zakresie CSR.

 

Należy podkreślić, że akcja jest wspierana przez blogerów oraz polskie, europejskie i amerykańskie media. Wyjątkowe egzemplarze Calendar Flowers 2016 otrzymały znamienite osobistości, m.in. Prezydent Andrzej Duda, Premier Beta Szydło, przedstawiciele świata sportu: Ewa Chodakowska, Otylia Jędrzejczak, Krzysztof Hołowczyc oraz artyści: Bożena Dykiel, Małgorzata Socha. Zachęcamy do wsparcia tej wyjątkowej inicjatywy: http://bit.ly/1PwCy88.

Nadesłał:

Cal.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl