E-handel dźwignią gospodarki


E-handel dźwignią gospodarki
2014-09-29
Od dłuższego czasu koniunktura na Polskim rynku przeżywa załamanie, branża detaliczna tym samym stoi przed problemem łagodzenia strat w handlu za sprawą wdrażania sprzedaży wielokanałowej.
Z roku na rok liczba sklepów internetowych systematycznie wzrasta. Obecnie na rynku Polski funkcjonuje ponad 10 tysięcy sklepów internetowych. Na przestrzeni dekady e-handel systematycznie przybiera na sile, odnotowując dwudziestopięciokrotny wzrost, ma szanse stać się dźwignią Polskiej gospodarki. Z tego powodu sklepy detaliczne usprawniają oraz wdrażają narzędzia, które mają za zadanie zapewnić klientom wygodę dokonywania zakupów przy użyciu dowolnych dostępnych kanałów. Obecnie około 47% polaków deklaruje dokonywanie, przynajmniej jednorazowych zakupów za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Zdaniem konsumentów zakupy online, w opozycji do tradycyjnych zakupów, mają przewagę w kilku dość istotnych kwestiach. Mianowicie dokonując zakupów online w łatwy i szybki sposób możemy, w każdym miejscu i o każdej porze wybrać, porównać i zakupić artykuł/produkt z dostawą do domu, oszczędzając czas i pieniądze. Waśnie ta kwestia mobilizuje sklepy detaliczne do wprowadzenia zakupów online.  
Jednakże w gąszczu tysiąca, rocznie przybywających nowych sklepów bardzo szybko można wypaść z obiegu. Współcześnie wypromowanie własnej firmy na tle konkurencji stanowi nie lada wyzwanie. Tradycyjna reklama nie wystarczy, ponieważ klient w dzisiejszych czasach stał się bardziej wymagający i mniej przewidywany. 
Reklama jako narzędzie musi być przede wszystkim przemyślana, niebagatelna i dostosowana do docelowego odbiorcy, która w mniemaniu większości społeczeństwa wiąże się z dużym nakładem finansowym. Firmy które borykają się z problemem pozyskania klienta i niewielkim budżetem odchodzą od promocji własnych towarów za pośrednictwem reklamy. Zatem idealna reklama, zarówno dla dużych jak i mniejszych firm powinna być przede wszystkim skuteczna, o przemyślanej treści, z niebagatelną oprawą graficzną, skierowaną do konkretnej grupy odbiorców za nie duże pieniądze. 
Istnieje przystępne i skuteczne rozwiązanie które na rynek polski wprowadziła firma DoPaczki.pl. Innowacyjność reklamy jaką proponują wiąże się z zastosowaniem rozwiązań, które tanim kosztem pozwolą każdemu przedsiębiorcy wypłynąć na rynek ze swoim produktem i pozyskać klientów. Reklama tańsza od tradycyjnej, prostsza w wykonaniu i skierowana wyłącznie do Tych klientów na których nam najbardziej zależy. Rozwiązanie jakie oferuje DoPaczki.pl umożliwia każdej firmie dotrzeć do nawet najbardziej wymagającego klienta, poprzez szeroki zakres załączników reklamowych dopasowanych do potrzeb Państwa biznesu. Dzięki nim reklama w e-handlu nabiera nowego świeższego spojrzenia. Powyższa usługa zasługuje na miano rewolucyjnej metody pozyskania klienta.
 
--------------
AdEngine Sp. z o.o. 

Nadesłał:

AdEngine

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl