FACTORY - dynamiczny rozwój w 2015 roku


2016-02-08
Największa sieć centrów wyprzedażowych w Polsce – FACTORY - wypracowała w 2015 roku wzrosty we wszystkich kluczowych wskaźnikach. Dynamika sprzedaży we wszystkich centrach FACTORY wyniosła 11%. Odwiedzalność wzrosła o 15%. Pięć centrów w 2015 roku odwiedziło 15,4 mln klientów.

Najwięcej nowych klientów, bo aż 17% więcej niż w roku ubiegłym, zyskało rozbudowane i zmodernizowane we wrześniu warszawskie FACTORY Ursus.  Sprzedaż w tym centrum, po samej rozbudowie, wzrosła o 42%. Liczące 20 000 m2 powierzchni handlowej FACTORY Ursus jest największym centrum outlet w aglomeracji warszawskiej.  Centrum wzbogaciło się o 30 nowych marek, m.in.: marki modowe (Digel, Pierre Cardin, Vero Moda, Mustang), outdoorowe (Elbrus, Hi-Tec, Mountain Warehouse), obuwia (Geox), dzieciecy Smyk oraz popularne marki Rossmann, Empik czy Restauracja Sphinx;

Bardzo dobry wynik zanotowało FACTORY Kraków, gdzie wartość sprzedaży wzrosła o 20%. To centrum odwiedza rocznie najwięcej gości: 3,3 mln osób. Małopolskie centrum outlet przyciągnęło do siebie takie brandy jak: By Insomnia, Calvin Klein, Medicine, Original Marines.

Zeszły rok do udanych może zaliczyć również FACTORY Annopol – drugie warszawskie centrum tej marki,  otwarte w marcu 2013 na warszawskiej Białołęce.  W ubiegłym roku sprzedaż wzrosła tu aż o 21%, a odwiedzalność o 11%. Centrum już od dwóch lat jest skomercjalizowane w 100%.  W ostatnim roku pojawiły się tu nowe marki jak: Calvin Klein, Simple czy Lidia Kalita.

Także FACTORY Wrocław i FACTORY Poznań mogą pochwalić się wzrostami sprzedaży i odwiedzalności.

W 2015 roku, w centrach outlet FACTORY debiutowało ponad 40 znanych marek polskich i zagranicznych.  Nasze centra to już prawie 500 salonów i ponad 90 000 m2 powierzchni handlowej – mówi Magdalena Chachulska Asset Management Director  Neinver. Wypracowane wyniki to efekt intensywnych działań  skupionych zarówno na utrzymaniu stałych klientów, jak i w pozyskiwaniu nowych. Przyciągamy ich nie tylko outletowymi cenami, ale też komfortem robienia zakupów, dobrym wyborem marek i niestandardowymi akcjami prosprzedażowymi, jak: weekendy tematyczne, wykorzystanie beaconów i geolokalizacji, czy Stylowy Recykling. W ubiegłym roku do sprzedaży wprowadziliśmy także karty podarunkowe  - dodaje Chachulska.

Ważnym wydarzeniem ubiegłego roku było objęcie przez TH Real Estate 50% udziałów w centrach Factory Annopol w Warszawie oraz Factory Kraków i Futura Parku w Krakowie. Zakup udziałów od Grupy NEINVER stanowi element strategicznej współpracy joint venture pomiędzy firmami, zmierzającej do stworzenia największej platformy outlet w Europie.

 Wysoki poziom komercjalizacji i start LPP

Centra FACTORY cieszą się także popularnością wśród najemców. Obecnie w 5 centrach działa ponad 250 popularnych marek polskich i zagranicznych. Poziom skomercjalizowania wszystkich centrów outlet wynosi 99%.

Sieć marki FACTORY w Polsce to dzisiaj 5 centrów z  500 sklepami popularnych marek: od outletów z odzieżą (m.in. TOMMY HILFIGER, LIU JO, GUESS, VERO MODA, DESIGUAL, RESERVED, UNITED COLORS OF BENETTON, MANGO, MOHITO, LEE), butami (m.in. GINO ROSSI, VENEZIA, SALAMANDER, ECCO), artykułami sportowymi i outdoorowymi (m.in. ADIDAS, PUMA, ASICS, SALOMON, QUIKSILVER, ROSSIGNOL,4F), po sklepy z biżuterią, książkami, kosmetykami czy artykułami wyposażenia wnętrz.  W przerwie na zakupy można odwiedzić  kawiarnie i restauracje, a także skorzystać z bezpłatnego kina dla dzieci lub placu zabaw dla dzieci .

Ceny w Centrach Outlet FACTORY są zawsze obniżone od 30% do 70%. W czasie specjalnych rozprzedaży promocje sięgają nawet 90%.

Nadesłał:

Mindset Communication Support

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl