Factory kocha miejski styl


Factory kocha miejski styl
2016-09-29
Jesienna kampania promująca Centra Outlet Factory, to kolejna odsłona cyklu inspirowanego duchem miasta. Factory pokazuje w niej styl spędzających czas w przestrzeni miejskiej ludzi, będących oddanym swoim codziennym zajęciom.

Fotografie autorstwa znanego duetu - Agnieszki Kuleszy i Łukasza Pika - zostały stworzone jako „stop-klatki" z życia, które zebrane w całość, tworzą historię o ludziach, mieście, relacjach, bliskości i radości. Stylizacje do kampanii przygotowane zostały przez Inę Lekiewicz, redaktor mody oraz stylistykę. Każda z nich podkreśla dużą rolę przestrzeni miejskiej w kształtowaniu modowych trendów.

Za pomocą właśnie takich ujęć chcemy pokazać, że najważniejsze jest wszystko to, co dzieje się po pracy, w czasie wolnym - rodzina, przyjaciele, pasje, miłość, sport. Jednym słowem wszystko, co nas uszczęśliwia. Factory kocha miejski styl, czyli modę, ale także sposób spędzania czasu i dzielenia się nim z innymi - mówi Monika Olejnik-Okuniewska, Regional Marketing Director Northern Europe Neinver Polska.

Ogólnopolską kampanię będzie można zobaczyć w czterech polskich miastach wszędzie tam, gdzie znajdują się Centra Outletowe Factory: w Krakowie, Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu. Właśnie takie ujęcia i taki sposób komunikacji z odbiorcami najlepiej oddają wartości naszej marki - radość, pasję, bliskość, a także zamiłowanie do mody i własnego stylu.

Zdjęcia: Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik

Produkcja: NEW ORDER

Stylizacje: Ina Lekiewicz (reprezentowana przez NEW ORDER)

Kreacja: Grupa Eskadra

Nadesłał:

IngaR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl