Gdańszczanie w wiosennej kampanii Parku Handlowego Matarnia


Gdańszczanie w wiosennej kampanii Parku Handlowego Matarnia
2015-03-04
Z początkiem marca ruszyła kampania wizerunkowa Parku Handlowego Matarnia. Bohaterami kampanii są: Agnieszka, Michał, Jakub (7 lat), Kajetan (6 lat), Lara (10 miesięcy) wraz z dziadkami. Przez cały miesiąc można oglądać zdjęcia rodziny Hoffmann na billboardach w Trójmieście.

Już po raz piąty do udziału w sesji zaproszeni zostali mieszkańcy Trójmiasta, wyłonieni w drodze konkursu prowadzonego w serwisie Facebook.com.

– Zdecydowaliśmy się na kontynuację prowadzenia kampanii wizerunkowej z udziałem mieszkańców Trójmiasta, ponieważ spotyka się ona z bardzo pozytywnym odbiorem i z roku na rok coraz większe grono osób ma świadomość, że na billboardach pojawiają nie modele, a właśnie osoby „z sąsiedztwa”. Staramy się jednak w każdej odsłonie kampanii pokazać nowe oblicza mieszkańców Trójmiasta. W latach ubiegłych do współpracy zaprosiliśmy rodzinę, blogerkę, czwórkę przyjaciół, a w tym roku w sesji uczestniczyli także starsi reprezentanci rodziny – babcia i dziadek – mówi Joanna Kwiatkowska, Marketing Manager Parku Handlowego Matarnia.

Sesja odbyła we wnętrzu sklepu IKEA znajdującego się W Parku Handlowym Matarnia. Za realizację i produkcję sesji odpowiadało studio A12. Wiosenne stylizacje w trzech odsłonach: sportowej, klasycznej i casual przygotowała Dorota Florek, styliska Parku Handlowego Matarnia.

Nadesłał:

M.Potorska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl