Huawei Smartwach - specjalna edycja na 10. lecie Vogue China


Huawei Smartwach - specjalna edycja  na 10. lecie Vogue China
2015-10-08
Słynny włoski projektant, Barnaba Fornasetti, zaprojektował specjalną edycję smartwatcha Huawei. Zaprezentowano ją w Mediolanie na uroczystości uświetniającej 10-lecie magazynu Vogue China. Współpraca Fornasettiego z Huawei pozwoliła w jednym urządzeniu połączyć sztukę i technologię.

Smartwach Huawei na bieżąco przekazuje użytkownikom informacje o nadchodzących połączeniach, wiadomościach tekstowych, czy mailach. Specjalną edycję smartwatcha wyróżnia kilka charakterystycznych dla wzornictwa Barnaby Fornasettiego detali:

·         Specjalnie zaprojektowana tarcza, wykorzystująca motyw „Tema e Variazioni”,

·         Pasek i opakowanie smartwacha wykonane z materiałów w kolorystyce malachitu,

·         Motyw dziurki od klucza na opakowaniu Huawei Watch.

 

To wyjątkowe urządzenie łączy w sobie ponadczasowe, ascetyczne wzornictwo z najnowszymi technologiami Huawei.

 

Huawei Watch ze specjalnej edycji otrzymają goście zaproszeni na imprezę z okazji 10-lecia magazynu Vogue China, której Huawei jest sponsorem. Nie będzie ona dostępna w sprzedaży.

 

Wydarzenie jest częścią Mediolańskiego Tygodnia Mody. Uświetnią je swoją obecnością: słynny fotograf Mario Testino, supermodelka Karlie Kloss i Sean O’Pry. Testino jest autorem zdjęć do najnowszej kampanii Huawei Watch, a Kloss i O’Pry zostali jej twarzami.

 

Przy okazji premiery smartwatcha, zaprojektowanego dla Vogue China przez Fornasettiego, Huawei zapowiedział uruchomienie nowej platformy konkursowej „Design Powered By Huawei” (http://consumer.huawei.com/design), przeznaczonej dla artystów i projektantów. Umożliwi ona twórcom przesyłanie swoich projektów tarcz i pasków do smartwatcha Huawei. Autorzy najlepszych projektów zostaną nagrodzeni stypendiami.

 

Klasyczne wzornictwo, ascetyczna forma i inteligentne rozwiązania

 

Wszystkie edycje Huawei Watch wykonane zostały z najwyższej jakości materiałów. Niezależnie od wersji wykończenia, każdy smartwatch Huawei wyposażony jest w okrągły, dotykowy ekran AMOLED o przekątnej 1,4 cala, który chroni wyjątkowo wytrzymałe i odporne na zadrapania szafirowe szkło. Koperta smartwacha ma przekątną 42 mm, a obudowa została wykonana z kutej na zimno stali nierdzewnej.

 

Huawei Watch umożliwia przechowywanie w pamięci ulubionych utworów muzycznych, co w połączeniu z bezprzewodowymi słuchawkami Bluetooth, czyni z niego doskonałego towarzysza do biegania. Czujnik rytmu serca i 6-osiowy sensor ruchu pozwala rejestrować sportową aktywność użytkownika.


Połączenie światów mody i technologii


Marka Fornasetti została stworzona w XX w. przez Piero Fornasetti, nazywanego „projektantem marzeń”. Dziś jego syn Barnaba godnie kontynuuje dziedzictwo swojego ojca, nadając przedmiotom niepowtarzalny styl i wzornictwo.

Motyw „Tema e Variazioni”, który widnieje na tarczy smartwatcha, zainspirowany został portretem XIX w. śpiewaczki operowej, Liny Cavalieri. Obraz ten został wybrany przez Fornasettiego ze względu na klasyczną formę piękna. Twarz Linei wpisuje się w ponadczasowe wzornictwo Huawei Watch i podkreśla fakt przenikania się świata mody i technologii.

 

- Marka Fornasetti powstała by na nowo tchnąć życie w przedmioty codziennego użytku, dodając im dużą dawkę artyzmu. Twarz Liei jest częścią ponadczasowego dziedzictwa mojego ojca. Dlatego zdecydowałem się umieścić ją w doskonale wykonanym urządzeniu, które paradoksalnie, służy między innymi do mierzenia czasu. -  powiedział o zaprojektowanej przez siebie specjalnej edycji Huawei Watcha Barnaba Fornasetti.

 

Glory Zhang, Chief Marketing Officer, w Huawei Consumer Business Group, dodaje: - Współpraca z Fornasetti jest dla Huawei początkiem ekscytującego etapu łączenia ze sobą innowacyjnych technologii ze sztuką, wzornictwem i kulturą. To nasza pierwsza współpraca w tym obszarze i na pewno nie ostatnia, ponieważ zamierzamy być innowatorem również w obszarze mody i sztuki. -

 

Dostępność i akcesoria

 

Standardowe modele Huawei Watch już wkrótce trafią do sprzedaży na ponad 20 rynkach i w regionach, takich jak: Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Argentyna, Australia, Brazylia, Kanada, Dania, Finlandia, Franca, Niemcy, Polska, Hong Kong, Włochy, Japonia, Norwegia, Filipiny, Rosja, Singapur, Korea Południowa, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.

 

W Polsce rozpoczęcie sprzedaży Huawei Smartwatch jest planowane na IV kwartał br.

Nadesłał:

justynaj

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl