Interior Business Congress - już 22 października!


Interior Business Congress - już 22 października!
2015-10-08
W warszawskim Business Centre Club, 22 października br. odbędzie się wyjątkowe spotkanie: Interior Business Congress, podczas którego uczestnicy znajdą odpowiedź na pytanie: jak stworzyć markę w branży wyposażenia wnętrz?

Firma Promedia organizuje to wydarzenie zawsze pod koniec roku, by goście mogli poznać trendy biznesowe na następny sezon. Jak stworzyć  markę w branży wyposażenia wnętrz – to temat przewodni tegorocznej, siódmej już edycji kongresu.

Spotkanie skierowane jest do kadry zarządzającej i ekspertów marketingu z firm produkcyjnych, importujących i handlowych, w tym sklepów internetowych       z szeroko pojmowanej branży wyposażenia wnętrz: począwszy od tekstyliów domowych, przez artykuły dekoracyjne i upominkowe, po meble.

W bogatym programie Interior Business Congress warto zwrócić uwagę m.in. na wystąpienia przedstawicieli największych światowych i krajowych targów branżowych (od Frankfurtu i Chicago, po Poznań i Warszawę), którzy doradzą, jak wypromować markę na imprezach wystawienniczych.

Marka w omnichannel to kolejny ważny punkt wydarzenia. Tę część spotkania poprowadzą specjaliści od e-commerce, którzy pomogą w skutecznym, spójnym promowaniu marki obecnej w różnych kanałach sprzedażowych.

Gości kongresu na pewno zainteresują też takie tematy, jak: skuteczna kreacja marki, czy jak TY możesz stać się marką, które zaprezentuje Jerzy Osika, prezes firmy Promedia.

Podczas kongresu poznamy też tegorocznego polskiego laureata prestiżowego konkursu Global Innovation Award. Partnerem tegorocznej polskiej odsłony konkursu jest firma Multicontract. Nagrodzony salon wyposażenia wnętrz będzie reprezentował nasz kraj podczas światowego finału konkursu, który odbędzie się 5 marca 2016 r. w Chicago. Przedstawiciel zwycięskiego sklepu zwiedzi również rozpoczynające się tego dnia w tym mieście targi International Home+Housewares Show.

Uwieńczeniem Interior Business Congress będzie panel dyskusyjny poświęcony trendom w zarządzaniu marką. Uczestnicy spotkania będą mogli także skorzystać z bezpłatnych porad na stoiskach informacyjnych Partnerów. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla dwóch osób z firmy, z branży wyposażenia wnętrz.

Nadesłał:

Promedia Jerzy Osika

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl