Jak dbać o markę pracodawcy?


2016-05-17
W dniach 30-31 maja 2016 odbędzie się już czwarta edycja dwudniowych warsztatów na temat „Jak dbać o markę pracodawcy” organizowanych przez agencję Kalitero. Uczestnicy dowiedzą się jak przygotować a następnie zrealizować strategię employer brandingową w swojej firmie.

Od kilku już lat pracodawcy wnikliwie obserwują zmiany zachodzące na rynku pracy i w świecie komunikacji biznesowej, zdając sobie sprawę, że zmiany te wymuszają nowe proaktywne podejście do kwestii rekrutacji i zatrudnienia pracowników. Podobnie jak w świecie marek konsumenckich, pracodawcy kształtują swój wizerunek i świadomie budują kulturę organizacji.

 

Sukces w obszarze employer brandingu odnoszą te organizacje, które wyróżniają się spośród innych, dotrzymują swoich obietnic biznesowych i sprawiają, że pracownicy tworząc zespół jednocześnie realizują własne ambicje zawodowe.

 

O tym jak proces budowania marki pracodawcy przebiega w praktyce, na co należy zwracać uwagę, co wyznacza podstawy prawne i etyczne dowiedzą się uczestnicy warsztatów. Bogaty program warsztatów obejmuje m.in.:

 

  determinanty strategy employer brandingowej 

  reguła MASTER opracowywania strategii employer brandingowej

  sposób diagnozowania organizacji

  określanie celów działań employer brandingowych 

  narzędzia employer brandingowe wewnętrzne i zewnętrzne

  rodzaje działań employer brandingowych 

  podstawy prawne związane z prowadzeniem działań employer brandingowych

ewaluacja działań employer brandingowych 

 

Zajęcia odbywają się w małych grupach, do 10 osób. Warsztat prowadzi Julita Dąbrowska, autorka cieszącej się popularnością książki „Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce”. 

Nadesłał:

kalitero

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl