Kampania bilbordowa Cisowianki


Kampania bilbordowa Cisowianki
2016-03-01
Marka Cisowianka rozpoczyna miesięczną kampanię bilborodową informującą o współpracy z UNICEF.

Od stycznia 2016 Polskie Zdroje, właściciel marki Cisowianka, wspierają UNICEF w realizacji ich programów wodnych, które mają na celu zwiększenie dostępu do sprawdzonych źródeł wody pitnej w najbiedniejszych regionach świata oraz w miejscach katastrof humanitarnych.

Od 1 marca Polskie Zdroje rozpoczynają kampanię bilbordową informującą o współpracy Cisowianki z UNICEF. Bilbordy mają również na celu zachęcenie ludzi do włączenia się do wspólnej akcji Cisowianki i UNICEF. Bilbordy zostaną zawieszone na 1500 tablicach w całej Polsce. Kampania potrwa jeden miesiąc.

Liczymy, że dzięki tej kampanii uda nam się w szybkim czasie zebrać zaplanowaną ilość środków potrzebną między innymi na zakup pomp wodnych, które mogą zmienić życie całej społeczności mieszkającej w danym miejscu.- mówi Agata Berndt-Wazelin PR Manager Polskich Zdrojów.  

Informacja na temat kwoty zebranej i liczby pomp, którą można za tę kwotę zakupić na stronie www.cisowianka.pl/unicef

Nadesłał:

Polskie Zdroje

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl