Kolejny program motywacyjny Advertivy i raport analityczny rynku b2b.


Kolejny program motywacyjny Advertivy i raport analityczny rynku b2b.
2014-08-08
Agencja reklamowa Advertiva stworzyła kolejny program motywacyjny tym razem dla Fondital S.p.A., jednego z największych producentów elementów instalacji grzewczych.

Agencja reklamowa Advertiva stworzyła kolejny program motywacyjny tym razem dla Fondital S.p.A., jednego z największych producentów elementów instalacji grzewczych.

Program lojalnościowy b2b adresowany jest do firm i niezależnych instalatorów grzejników, kotłów i instalacji grzewczych. Jego celem jest zwiększenie sprzedaży i pogłębienie wzajemnie korzystnych relacji z partnerami biznesowymi oraz pozyskanie nowych sprzedawców wśród instalatorów.

Stworzenie programu motywacyjnego poprzedziła analiza rynku i potrzeb klientów czego efektem jest zindywidualizowana forma programu wspierana przez serwis internetowy i autorskie oprogramowanie do zarządzania programami lojalnościowymi - Advertiva Loyalty Solutions.

Pokłosiem wieloletniej działalności analitycznej Advertivy w temacie lojalności klientów i programów lojalnościowych jest raport „Trendy na rynku programów lojalnościowych B2B - 2013"

Jedno z interesujących spostrzeżeń zawartych w raporcie dotyczy dominacji nagród rzeczowych (85%) w stosunku do nagród pieniężnych w programach lojalnościowych prowadzonych w Polsce.

Najpopularniejszą nagrodą rzeczową okazały się bony paliwowe. Więcej na ten temat w raporcie "programy lojalnościowe B2B - 2013".

Nadesłał:

Programy lojalnościowe - Advertiva
http://www.programylojalnosciowe.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl