Łazienka - Wybór Roku 2014 dla kolekcji Ceramiki Paradyż


2014-04-01
Główną nagrodę w konkursie Łazienka – Wybór Roku 2014, w kategorii „płytki ceramiczne”, zdobyła kolekcja Hasel z oferty Ceramiki Paradyż.
 To wyjątkowy produkt, który w doskonały sposób odwzorowuje kolorystykę i strukturę drewnianych desek.

Kolekcja Hasel , o precyzyjnym i różnorodnym rysunku usłojenia drewna orzechowego z efektami tonalnymi, dostępna jest w trzech naturalnych kolorach – jasny beż, ciepła ochra, ciemny brąz. Cechy te powodują, że sprawdzi się w aranżacji każdego pomieszczenia. Ponadto, oferowane płytki są mrozoodporne, dlatego można je stosować również na zewnątrz. W połączeniu z cokołami oraz dekoracyjnymi, nacinanymi listwami, gwarantują nie tylko ciekawe walory estetyczne, ale także wysoką jakość użytkowania.

Hasel to odpowiedź Ceramiki Paradyż na królującą w aranżacji wnętrz naturalność. Inspiracją do jej stworzenia była struktura oraz różnice kolorystyczne występujące w drewnie orzecha. Przy połączeniu dwóch technologii nadruku, w tym m.in. cyfrowego, udało się nam zarówno wiernie odwzorować kolorystykę, jak i wypukłe słoje pierwowzoru – komentuje Beata Dela, Manager Produktu w Ceramice Paradyż.

Do tegorocznej edycji konkursu magazynu Łazienka zostały zgłoszone 134 produkty. Zwycięzców wybrało Jury składające się z członków redakcji magazynu Łazienka, architektów, projektantów oraz przedstawicieli związanych z branżą łazienkową. Jak co roku, przy ocenie produktów w 17 kategoriach brano pod uwagę szerokie spektrum kryteriów. Między innymi opiniowane były walory wzornicze i użytkowe, innowacyjność rozwiązań, jakość wykonania oraz oczekiwania rynku i konsumentów.

Zapraszamy na www.paradyz.com oraz www.myway-paradyz.com .







Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 25 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group - propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm - produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę "Filary Polskiej Gospodarki 2012” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2013 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.

Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)

Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl