Małgorzata Wilczek Dyrektorem Dywizji Facility Management


2015-05-14
Małgorzata Wilczek awansowała na stanowisko Dyrektora Dywizji Facility Management w FBSerwis S.A. Wcześniej pełniła rolę dyrektora sprzedaży i marketingu.

Do zespołu FBSerwis S.A. dołączyła w listopadzie 2014 r., budując strategię sprzedaży i marketingu Facility Management (FM). Od 1 maja br. do jej zadań należy zarządzanie –liczącym niemal 200 osób – zespołem operacyjnym i rozwoju biznesu, odpowiedzialnym za obsługę projektów Facility Management. FBSerwis w zakresie FM obsługuje klientów z segmentu prywatnego i publicznego. Do flagowych kontraktów firmy należy obsługa Stadionu Narodowego w Warszawie oraz Portu Morskiego w Gdańsku. Wielkość obsługiwanej obecnie powierzchni wynosi 960 000 m2.

M. Wilczek z branżą zarządzania nieruchomościami jest związana od 2001 r. Wieloletnie doświadczenie zdobywała w spółkach HOCHTIEF Facility Management i SPIE Polska, zarządzając operacyjnie oraz pełniąc rolę szefa sprzedaży i marketingu. W tym okresie zarówno HOCHTIEF Facility Management (w 2011 i 2012 r.) jak i SPIE Polska (2013 r.) uzyskały tytuł Facility Management Company of the Year.

Pedro Gomez, dotychczasowy szef linii FM, z dniem 1 maja br. w zarządzie spółki FBSerwis objął stanowisko przedstawiciela Ferrovial Servicios.

FBSerwis SA jest polską firmą założoną przez Budimex SA i Ferrovial Services SA. Działalność FBSerwis obejmuje usługi w zakresie: kompleksowej obsługi nieruchomości (Facility Management), utrzymania przemysłowego, kompleksowego utrzymania infrastruktury, usług środowiskowych i dotyczących efektywności energetycznej. Firma jest pionierem w zakresie kompleksowych usług świadczonych zgodnie z ideą Smart City, oferując swoim klientom poprawę jakości usług oraz znaczącą oszczędność kosztów. Dodatkowe informacje dostępne są pod adresem: www.fbserwis.com.pl

Nadesłał:

XYZ

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl