Manifest społeczny jako kampania reklamowa


Manifest społeczny jako kampania reklamowa
2014-08-18
Skuteczny marketing potrafi wykorzystać każde zjawisko społeczne. Przykładem niekonwencjonalnej kampanii reklamowej może być manifest społeczny piętnujący złą organizację w branży turystycznej.

Rewolucja w Turystyce to hasło przewodnie nowego projektu spółki Inventum i Wiesława Brzykcy – twórcy znanego na całym świecie narzędzia płatniczego BillBird Moje Rachunki,  umożliwiającego opłatę rachunków w sklepach.

Hasło rewolucji w turystyce ma wywołać chęć zmian i zmusić branżę do poprawy jakości swoich usług. Narzędzie, nad którym prace trwają od ponad 2 lat ma zautomatyzować proces komunikacji na linii  biuro podróży - tour operator. Dzięki temu, usprawniona zostanie również sprzedażowa i posprzedażowa obsługa klienta.

W celu przedstawienia produktu zainteresowanym podmiotom, Inventum realizuje kampanię opartą między innymi na manifeście społecznym. W jego treści znajdują się postulaty opowiadające za dobrymi praktykami i sprzeciwiające się złym stronom podróżowania. Manifest ma dotrzeć do  dwóch grup odbiorców: klientów i agentów. Jego podpisanie wiąże się z automatycznym uczestnictwem w konkursie, w którym klienci wygrywają gotówkę, a agenci mogą wysłać na wakacje tajemniczą gwiazdę show biznesu.

Nadesłał:

prime_time_pr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl