McCORMICK POLSKA TWORZY NOWĄ JAKOŚĆ CONTENT MARKETINGU W BRANŻY SMAKU


McCORMICK POLSKA TWORZY NOWĄ JAKOŚĆ CONTENT MARKETINGU W BRANŻY SMAKU
2017-07-06
McCormick Polska, właściciel marek KAMIS i Galeo, to nie tylko lider polskiego rynku przypraw, ale także marketingu produktowego. McCormick Polska pozycjonuje tzw. branded content w wielu kanałach komunikacji – od cyfrowych do tradycyjnych.

McCormick Polska, właściciel marek KAMIS i Galeo, jako jeden z liderów branży smaku, w komunikacji z klientami używa nowoczesnych narzędzi, przede wszystkim tzw. contentu, czyli zawartości atrakcyjnej dla odbiorców. – Wierzymy, że to skuteczniejsza strategia komunikowania się z klientami, od tradycyjnych reklam. Content, który niesie treści adekwatne i pożyteczne dla odbiorcy, np. przepisy kulinarne czy porady, skuteczniej buduje lojalność do naszych marek niż tradycyjne przekazy reklamowe – podkreśla Iwona German, Dyrektor Marketingu w McCormick Polska.

Tzw. branded content, czyli treści zawierające markę KAMIS lub Galeo, pojawia się we wszystkich kanałach, w jakich McCormick Polska komunikuje się z klientami – od telewizji (np. program kulinarny „Wysmakowani” czy rozpoczęty w marcu 2017 r. „Spotkanie ze smakiem”, w którym Pascal Brodnicki i Paweł Dobrzański prezentują przepisy z wykorzystaniem przypraw KAMIS), po kanały digital (np. fanpage „Kamis. Życie ze smakiem” na Facebooku, prawie 150 tys. „polubień”).

 Od początku 2017 r. McCormick Polska prowadzi także działania marketingowe w serwisie Instagram, gdzie, podobnie jak na Facebooku, publikuje zdjęcia z potrawami wykorzystującymi przyprawy firmy, ale również udostępnia zdjęcia kucharzy i influencerów, z którymi współpracuje – w tym roku jest ich aż dziewięciu. Influencerzy oraz blogerzy kulinarni uczestniczyli w organizowanych od stycznia spotkaniach kulinarnych związanych z publikacją raportu „Trendy w Smakach”.

Tzw. branded content pojawia się we wszystkich kanałach komunikacji także przy okazji momentów zwiększonej popularności przypraw i smaku, takich jak np. początek sezonu grillowego. W 2017 r. pojawiły się np. kontekstowe materiały przy okazji „Dnia Musztardy” oraz content powiązany z współpracy marki KAMIS z marką Tyskie. – Staramy się stworzyć kompletną „siatkę” działań marketingowych na wielu frontach, między innymi w obszarach ATL i BTL – wyjaśnia Iwona German.

Duża aktywność marketingowa to odpowiedź McCormick Polska na zapotrzebowanie rynku. Sprzedaż przypraw i ziół w Polsce z roku na rok rośnie. Ponadto, kategoria musztard, której KAMIS jest liderem, powiększa się pod względem wartości jak i wolumenu sprzedaży, w tempie ok. 1-2% rocznie. 

Nadesłał:

Damian_HKstrategies

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl