Mondi – stawiamy na zmiany


Mondi – stawiamy na zmiany
2015-05-15
Nowy znak firmowy agencji zatrudnienia Mondi to efekt kilkumiesięcznej pracy zespołu specjalistów z agencji reklamowej about ad. Zmieniony logotyp uosabia wszystkie wartości, które stanowią fundament sukcesu firmy.

Wysoka efektywność pracowników oraz skuteczna obsługa klientów biznesowych sprawiły, że po 13 latach od pojawienia się na rynku agencja Mondi posiada już 21 oddziałów w Niemczech oraz 4 w Polsce – w Poznaniu, Szczecinie, Słubicach i Mierzynie.  Podstawą, na której opiera się jej sukces, jest wiara w człowieka oraz jego możliwości. Indywidualne podejście do klientów sprawiło, że obecnie Mondi zajmuje bardzo silną pozycję na rynku.

 

Za wszelkie projekty graficzne, komunikację zewnętrzną marki i kontakt z mediami odpowiada agencja reklamowa about ad. Efektem udanej współpracy obu firm jest projekt nowego znaku firmowego. Na podstawie obustronnych ustaleń zadecydowano, że nowy logotyp firmy powstanie w ujęciu 4 poziomów hermeneutyki:

  1. zegar – symbolizuje czas;
  2. inicjał „M” – inspiracja nazwą firmy;
  3. serce – symbol zaangażowania w wykonywaną pracę;
  4. człowiek – ręce w objęciu symbolizują troskę o drugiego człowieka.

 

Obecnie logotyp stanowi integralną część tożsamości firmy i prezentuje jej rozwój na przestrzeni ostatnich lat. Dodany został również brand claim – „Human to human”, który wyraża jasny przekaz informujący o myśli przewodniej agencji.

 

Mondi jest marką parasolową dla istniejącej już Mondi PRO (Professional Recruitment Organisation), która specjalizuje się w rekrutacji stałej, oraz nowopowstałej Mondi SET (Supreme, Engagement, Time), zajmującej się rekrutacją pracowników tymczasowych dla klientów polskich i niemieckich.

 

 

Za projekt ze strony Mondi odpowiedzialni byli: Rafał Mroziewski (Prezes Zarządu), Monika Woźniak (Business Unit Manager), Kinga Chmielewska (Kierownik Działu Niemcy).

Agencja reklamowa about ad powierzyła zaś zadania zespołowi w składzie: Wiesław Juskowiak (Copywriter), Wojciech Franka (Art Director) oraz Agnieszka Andrzejczyk (Account Executive).

Nadesłał:

AboutAd

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl