MyPlace – najlepszą agencją eventową w Polsce


MyPlace – najlepszą agencją eventową w Polsce
2014-11-21
Agencja MyPlace została najwyżej oceniona w pierwszym niezależnym badaniu Satysfakcji Klientów Agencji Eventowych przeprowadzonym dla Media&Marketing Polska oraz SKM SAR przez Millward Brown. W badaniu przeprowadzonym przez Millward Brown ujęte zostały wszystkie agencje, należące do Klubu Agencji Eventowych. Poza porównaniem jakości i obszaru usług agencji, badanie analizowało ponadto sytuację całości rynku firm eventowych na tle innych obszarów komunikacji marketingowej. Jak zauważa Krzysztof Kruszewski, z instytutu badawczego Millward Brown, na uwagę zasługują przede wszystkim wyższe średnie oceny zadowolenia z obsługi klienta w firmach eventowych niż w agencjach reklamowych, interaktywnych, domach mediowych i biurach reklamy.

Klienci agencji MyPlace, byli i obecni, docenili przede wszystkim: świetną produkcję, kreację i wysoki poziom obsługi klienta. Maksymalne notowania w tych kategoriach oraz najwyżej oceniona pełna klarowność w rozliczeniach i dobre ceny oferowane przez agencję sprawiły, że MyPlace cieszy się dużym zaufaniem klientów i zajęła pierwsze miejsce w rankingu agencji eventowych w Polsce.


Kiedy powstawała agencja MyPlace zastanawialiśmy się, czym powinniśmy się wyróżnić spośród innych na naszym rynku. Postawiliśmy na klientów, a dokładnie na budowę ich zaufania do naszej firmy. Nie był to cel łatwy do osiągnięcia, ale poprzez zbudowanie niezawodnego zespołu i zapewnienie naszym klientom przejrzystych warunków współpracy, a także spełniających ich oczekiwania kreacji - udało się, czego najlepszym dowodem jest tegoroczny raport. Dziś MyPlace jest punktem wyjścia do wielu fantastycznych projektów dla naszych klientów, ale i dla nas samych. W zeszłym roku stworzyliśmy Fundację MyWay, której zadaniem ma być pomoc młodym utalentowanym muzykom klasycznym. - komentuje Adam Górko, prezes zarządu agencji MyPlace.

Pełny tekst raportu (wraz z indywidualną oceną poszczególnych agencji), można bezpłatnie pobrać z październikowym wydaniem Media i Marketing Polska na systemy iOS oraz Android.


***

O MyPlace:

Zdobywca tytułu najlepszej agencji w Polsce wg. badania Satysfakcji Klientów Agencji Eventowych przeprowadzonego dla Media&Marketing Polska oraz SKM SAR przez Instytut Millward Brown. MyPlace z sukcesami realizuje największe wydarzenia eventmarketingowe, konferencje, ambienty, eventy sportowe i muzyczne. Agencja odpowiadała za kreacje i wykonanie projektów dla takich klientów jak: Grupa PZU, Lotto, PZPN, PKP Cargo, PLL LOT, BZ WBK, L'Oreal, RWE. Jest członkiem Klubu Agencji Eventowych przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR, zrzeszającego najlepsze firmy eventowe w kraju. Pod koniec 2013 r. agencja powołała do życia Fundację MyWay, której zadaniem jest pomoc młodym talentom muzyki klasycznej. www.myplace.com.pl

Nadesłał:

kmatyjuk

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl