NEO24.PL sięga po większe udziały w rynku zakupów ratalnych


2014-08-12
E-sklep jako pierwszy w Polsce wprowadza raty -1%! NEO24.PL, największy polski sklep internetowy, po raz kolejny rzuca wyzwanie rynkowi. „Mniej niż zero!” – pod takim hasłem już 11 sierpnia ruszy wyjątkowa promocja zakupów ratalnych przez internet.

Po raz pierwszy w Polsce Klienci będą mogli skorzystać z oferty rat -1%! Rozkładając płatność w czasie, nie tylko nie poniosą żadnych kosztów kredytu,
ale wręcz otrzymają cenę jeszcze korzystniejszą niż kupując za gotówkę. „To kolejny krok, który pozwoli nam poszerzyć rynek i zaangażować nowych konsumentów. Zakupy ratalne to w handlu detalicznym 20% rynku - chcemy sięgnąć po jak większy kawałek tego tortu i przyciągnąć tych Klientów do e-commerce" - mówi Tomasz Kabarowski, Prezes Zarządu NEO24.PL.

 

 

Raty „Mniej niż zero"

 

Przygotowana wspólnie z Credit Agricole promocja „Mniej niż zero" wejdzie w życie od 11 sierpnia To pierwsza w Polsce oferta rat -1%. Klienci, którzy z niej skorzystają, zaoszczędzą nie tylko na różnicy w cenach, które tradycyjnie w internecie są niższe niż w sklepach naziemnych.
Nie poniosą także żadnych kosztów kredytu i rozłożenia spłat na raty, a co więcej - otrzymają cenę jeszcze niższą niż gdyby kupili towar za gotówkę. W przypadku dużych zakupów, a takie stanowią oś handlu RTV AGD, różnica w cenie będzie naprawdę znacząca, jak np. przy zakupie wartych kilka tysięcy złotych modeli TV.

Smart shopping

Z punktu widzenia strategii to kolejny krok, który pozwoli nam poszerzyć zasięg i zaangażować nowych konsumentów. Zakupy ratalne to w handlu detalicznym 20% rynku - chcemy sięgnąć po jak większy kawałek tego tortu i przyciągnąć tych Klientów do e-commerce" - mówi Tomasz Kabarowski, Prezes Zarządu NEO24.PL - „Co ciekawe, zakupy ratalne to dziś usługa wcale niekoniecznie dla Klientów mniej zamożnych i nie dysponujących gotówką. Biorąc pod uwagę z jednej strony inflację, z drugiej zerowe koszty kredytu, a z trzeciej - dodatkową promocję -1%, to raczej rozwiązanie wpisujące się kierunek „smart shopping", bardzo bliski internautom i współczesnym trendom w sieci" - dodaje.

 

Strategia dynamicznej ekspansji

 

2014 rok to dla NEO24.pl, największego polskiego sklepu internetowego, okres bardzo dynamicznego rozwoju modelu dostaw i dystrybucji, a także poszerzania zasięgu o nowe grupy Klientów. W czwartym kwartale 2013 r. sklep z sukcesem wdrożył nowy model biznesowy - utrzymując pozycję lidera w e-sprzedaży RTV AGD IT, firma poszerzyła ofertę o kilka nowych kategorii produktów (zabawki, produkty dla zwierząt, kosmetyki), stając się tym samym multibranżową platformą. Sukces tej decyzji potwierdziły rekordowe wyniki sprzedaży odnotowane po rozbudowie oferty. Na początku lutego, wprowadzając obsługę Klienta czynną przez 7 dni w tygodniu, sklep sięgnął po bastion zdominowany dotąd przez tradycyjne markety: zakupy weekendowe. Wiosną 2014 r. NEO24.pl ogłosiło partnerstwa z dwiema sieciami, które znacznie poszerzyły system punktów odbioru i pozwoliły zrealizować plan dotarcia z ofertą e-zakupów także do bardziej konserwatywnych konsumentów w mniejszych miastach - zakupy z NEO24.pl można dziś odbierać w 2500 kioskach RUCHu oraz 600 stacjach Orlen na terenie całego kraju.

Z początkiem lipca sklep wdrożył natomiast kolejną innowację - NEOEXPRESS, czyli dostawę tego samego dnia. Jej zasięgiem, po Wrocławiu, Łodzi i aglomeracji śląskiej, obejmowane są następne regiony.

 

Teraz przyszedł czas na kolejny ruch - NEO24.PL zawalczy o kolejny bastion tradycyjnego handlu: zakupy ratalne. 

Nadesłał:

RC2

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl