Netto partnerem pierwszej polskiej edycji programu MasterChef Junior


2016-02-17
Po szefach kuchni, władzy przy kuchennym blacie wcale nie przejmie szefowa, ale mali odkrywcy smaku, których zadaniem będzie udowodnić, że w kuchni najważniejsza jest odwaga i wyobraźnia. W niedzielę, 21 lutego o godzinie 20.00, na antenę TVN wchodzi długo oczekiwane show kulinarne.

Netto partnerem pierwszej polskiej edycji programu MasterChef Junior

Po szefach kuchni, władzy przy kuchennym blacie wcale nie przejmie szefowa, ale mali odkrywcy smaku, których zadaniem będzie udowodnić, że w kuchni najważniejsza jest odwaga i wyobraźnia. W niedzielę, 21 lutego o godzinie 20.00, na antenę TVN wchodzi długo oczekiwane show kulinarne MasterChef Junior. Partnerem programu jest Netto.

Netto wyposaża spiżarnię i jest dostawcą produktów spożywczych we wszystkich konkurencjach kulinarnych. Sieć zaopatruje uczestników programu w warzywa, owoce oraz produkty marek własnych, takich jak: Miletto (nabiał), Firenze (makarony), Sereno (orzechy, migdały, rodzynki), Ollineo (oleje), Choc’n joy (czekolady), Solemo (brzoskwinie i ananasy w puszce), Rajski sad (dżemy), La Campagna (kapary, oliwki) oraz inne. Netto będzie także sponsorem książki zwycięzcy programu MasterChef Junior.

„Jesteśmy przekonani, że wzrost zainteresowania kuchnią i gotowaniem oraz świadomym wyborem produktów prowadzi do zdrowego odżywiania; nie wspominając o wspólnym rodzinnym gotowaniu, które spaja rodziny i tworzy poczucie jedności. To spójne z wartościami, które chcemy promować” – komentuje Katarzyna Werner, Marketing Operations Coordinator w Netto.

W polskiej edycji MasterChef Junior wezmą udział dzieci w wieku 8 – 13 lat. Młodzi zapaleńcy będą szlifować swoje kulinarne talenty pod czujnym okiem Michela Moran, Anny Starmach i Mateusza Gesslera. Ten ostatni w zapowiedzi dotyczącej programu przyznał, że dzieci mają ogromną pasję, a kiedy gotują, to są temu oddane stuprocentowo. Dodał również bardzo znaczące słowa: „MasterChef bójcie się, bo juniorzy nadchodzą”.

Dotąd program doczekał się edycji w 19 krajach świata, m.in. w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Australii, Brazylii, Francji czy Hiszpanii.

O Netto Polska:

Wywodząca się z Danii sieć handlowa, która w ciągu 20 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ponad 350 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje ok. 95 procent produktów oferowanych przez polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech i Wielkiej Brytanii.

 

Dodatkowych informacji udzielają: 

Mariola Skolimowska

PR & Communications Manager

Netto Sp. z o.o.

+48 91 469 99 08

+48 512 408 908

e-mail: msk@netto.pl

 

Beata Sadowska

Hill + Knowlton Strategies

+48 22 536 38 00

+48 609 140 205

e-mail: Beata.Sadowska@hkstrategies.com

Jakub Kiraga

Hill + Knowlton Strategies

+48 22 536 38 00

+48 607 911 291

e-mail: Jakub.Kiraga@hkstrategies.com

Nadesłał:

Hill

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl