Norweska telefonia komórkowa wyróżnia swoich polskich klientów na Dzień Ojca


2016-06-23
MyCall, lider na rynku norweskich operatorów komórkowych specjalizujących się w połączeniach międzynarodowych, przygotował specjalny film dla Polaków, na co dzień mieszkających i pracujących w tym kraju.

Jego premiera będzie miała miejsce w Dzień Ojca, 23 czerwca. Dodatkową niespodzianką od MyCall dla wszystkich klientów, będą darmowe połączenia oraz SMS do Polski przez cały dzień, tj.: 23 czerwca.

Film skupia się na relacji pomiędzy pracującym w Norwegii ojcem i jego synem, który został w Polsce. Ideą filmu jest pokazanie, że usługi telekomunikacyjne łączą ludzi niezależnie od dzielącej ich odległości.

- Dobrze rozumiemy, że życie pisze różne scenariusze i często jesteśmy zmuszeni wyjechać z dala od tych, których kochamy najbardziej. Dzięki tanim rozmowom międzynarodowym, które oferuje MyCall, staramy się skrócić tę odległość i uczynić rozłąkę łatwiejszą do zniesienia – mówi Maja Galińska, koordynator marketingu w MyCall. – Polacy są najważniejszą grupą klientów dla MyCall, dlatego nasza pierwsza filmowa reklama jest skierowana właśnie do nich – uzupełnia Maja Galińska.

- Liczymy, że spot spodoba się Polakom. To dla nas bardzo ważne, aby reklama została odebrana ciepło i pozytywnie, pomimo tego, że porusza tak poważne zagadnienia jak rozłąka i tęsknota. Rozumiemy uczucia jakie towarzyszą naszym polskim klientom na co dzień i poprzez reklamę chcemy to pokazać – dodaje Mette Øyen, Szef Marketingu w MyCall.

Obejrzyj film MyCall: https://youtu.be/LXbhICVB-TU

Nadesłał:

United PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl