Nowa siedziba i duża rekrutacja!


Nowa siedziba i duża rekrutacja!
2014-03-05
Już od 32 lat na rynku transportowo-spedycyjnym, ADAR Sp. z o.o. systematycznie powiększa zespół oraz stawia przed sobą coraz to ambitniejsze cele, które z sukcesem realizuje. 24 lutego elbląska siedziba firmy została przeniesiona do centrum Gdańska.

Ostatni rok był dla nas bardzo intensywny i zarazem owocny. Stale powiększające się portfolio klientów zagranicznych wymagało powiększenia naszego zespołu. Do czerwca zamierzamy zatrudnić 50 osób, w tym spedytorów i koordynatorów oraz ich asystentów, programistów, grafików, specjalistów do działu finansowo-administracyjnego – mówi Adam Aszyk, Dyrektor Spedycji ADAR Sp. z o.o. 

Trzon nowej siedziby został zbudowany na dotychczasowych pracownikach firmy, którzy aktywnie przyczynili się do jej rozwoju. ADAR buduje nowy zespół wykorzystując dotychczasowe doświadczenie rekrutacyjne, zgodne z zasadą „najważniejsze są dla nas predyspozycje a nie dotychczas pełnione stanowiska”.

Wszystkie starania firmy zostały zauważone, gdyż po raz drugi spedycja ADAR znalazła się w rankingach 500 Menedżerów, a także Gazele Biznesu Pulsu Biznesu. Ponadto w maju 2013 roku ADAR  wrócił z największych targów transportowych Transport Logistic w Monachium, z podpisanymi kontraktami oraz nowymi kontaktami biznesowymi, które zapewniają pracę dla przewoźników współpracujących ze spedycją. 

Adres nowej siedziby:

Olivia Business Centre
Aleja Grunwaldzka 472
80-251 Gdańsk
 
Kontakt dla mediów:
Aleksandra Fastyn-Aszyk
Brand Manager
tel.: 609607680
e-mail: aleksandra.fastyn@adar.pl 

Nadesłał:

adarpl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl