Ogrzewanie postojowe dla dużych i małych


2015-11-30
W związku ze zbliżającym się sezonem zimowym, warto pomyśleć jak zapobiec codziennej walce z oszronionym, zimnym czy zaśnieżonym samochodem. Niezależnie od tego czy jeździmy małym miejskim samochodem, czy rodzinnym SUV-em każdy kierowca może sobie pozwolić na luksus i komfort zimowych podróży.
Ten kto nie dysponuje garażem, każdą zimową podróż samochodem rozpoczyna od skrobania szyb i rozgrzewania silnika. Tę czasochłonną i średnio przyjemną czynność można pominąć, korzystając z ogrzewania postojowego Webasto. 
 
Dla małych aut miejskich 
Luksus nie zależy od rozmiaru, a w przestrzeni miejskiej bezcenna jest możliwość zaparkowania wszędzie tam, gdzie nie zmieszczą się wielkie limuzyny czy SUV-y. Prowadząc tej wielkości samochód nie trzeba rezygnować z ciepłego wnętrza, rozgrzanego silnika, czy odmrożonych i odśnieżonych szyb, gdyż w każdym małym aucie można zamontować zarówno sprawdzony system Thermo Top E, jak i nowy kompaktowy model Thermo Top Evo 4.
 
Dla klasy średniej 
Również kierowcy samochodów klasy średniej mają do wyboru dwa modele urządzeń Webasto - Thermo Top C lub kompaktowy model Thermo Top Evo 5. Drugi model jest standardowo wyposażony w funkcję inteligentnego sterowania ogrzewaniem (Intelligent Heat Control), która precyzyjnie reguluje moc grzewczą w stosunku do żądanej temperatury czynnika chłodniczego, oszczędzając przy tym paliwo i energię elektryczną.
 
Komfortowy luksus 
Dzięki wydajnemu ogrzewaniu postojowemu Webasto również w dużych pojazdach, niezależnie od tego, czy to SUV, samochód terenowy czy też limuzyna, nie trzeba rezygnować z odmrożonych szyb i komfortowych temperatur. Wystarczy wybrać jeden z dwóch modeli urządzeń Thermo Top P lub Thermo Top Evo 5+, których montaż nie nastręcza najmniejszych problemów, nawet w przypadku ograniczonej przestrzeni w komorze silnika.
 
Diesle szybciej i łatwiej 
Współczesne silniki Diesla są bardzo wydajne i generują niewielkie ilości ciepła odpadowego, które można wykorzystać do ogrzewania wnętrza. Dlatego wiele takich pojazdów jest fabrycznie wyposażonych w dogrzewacze, które mają wiele elementów ogrzewania postojowego. Przy pomocy zestawu modernizacyjnego dla danego typu pojazdu oraz wybranego elementu obsługowego, można niedrogo rozbudować taki dogrzewacz i uzyskać w pełni funkcjonalne ogrzewanie postojowe. Czas modernizacji zależy od pojazdu, ale zwykle nie przekracza trzech godzin. 
 
Jakość potwierdzona przez TÜV i Dekra 
Według testów porównawczych przeprowadzonych przez TÜV South (niemiecki urząd ds. kontroli technicznej), rozwiązania Thermo Top Evo firmy Webasto rozmrażają przednie szyby szybciej i przy mniejszym zużyciu paliwa i energii elektrycznej, dzięki czemu są znacznie bardziej wydajne niż porównywalne produkty konkurentów. Ponadto w testach przeprowadzonych przez TÜV Austria, moduł Webasto Telestart wyróżniał się o 50% większym zasięgiem na tle porównywalnych produktów konkurentów.
 
Natomiast niemiecka organizacja DEKRA przeprowadziła kompleksowe testy systemu Thermo Top Evo i orzekła: gdy przednia szyba pokryta jest równomierną warstwą lodu, a pojazd stał przez 8 godzin w temperaturze -7°C, rozmrożenie szyby trwa 30 minut. Ponadto, DEKRA potwierdziła, że wstępnie ogrzany silnik spala mniej paliwa podczas rozruchu, co w dużej mierze rekompensuje zużycie paliwa przez ogrzewanie postojowe Webasto. 

 

Szczegółowe informacje o ofercie Webasto i autoryzowanych stacjach obsługi dostępne są na stronie http://www.ogrzewanie-postojowe.pl/

 

 

 

Nadesłał:

ConTrust
http://contrust.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl