Oracle rozszerza aplikację Value Chain Execution


2014-09-15
Rozwiązanie Oracle Yard Management umożliwia zarządzanie napływem naczep wraz z ich zawartością oraz śledzenie ich przepływu w celu udoskonalenia realizacji zamówień i operacji logistycznych.
Aby sprostać złożoności łańcuchów dostaw przedsiębiorstw, firma Oracle rozszerza swoje rozwiązanie Oracle Value Chain Execution o narzędzie Oracle Yard Management. 

Oracle Yard Management należy do rodziny aplikacji do zarządzania łańcuchem dostaw Supply Chain Management, które wchodzą w skład pakietu Oracle E-Business Suite. Rozwiązanie umożliwia zarządzanie napływem zasobów do i z centrów dystrybucji, miejsc produkcji, terminali transportowych i innych obiektów oraz śledzenie przepływu tych zasobów.
Dzięki oprogramowaniu Oracle Yard Management firmy z branży produkcji i dystrybucji oraz przedsiębiorstwa korzystające z dużych ilości zasobów mogą usprawnić realizację zamówień i operacje logistyczne przez zwiększenie przejrzystości łańcucha dostaw i automatyzację procesów odbywających się na placach obiektów logistycznych.

Oracle Yard Management opracowano z myślą o potrzebach firm, które dysponują większymi obiektami i korzystają z rozwiązania Oracle Warehouse Management, a także podmiotów, które mają mniejsze ośrodki i stosują narzędzie Oracle Inventory Management. 

Dzięki aplikacji Oracle Yard Management klienci mogą:
· koordynować transakcje na placach swoich obiektów oraz nimi zarządzać — firmy mogą przeprowadzać, monitorować i kontrolować transakcje na placach swoich obiektów, w tym procesy odprawy na wjeździe i wyjeździe, ruchy naczep, opieczętowywanie i odpieczętowywanie naczep, a także i ich załadunek i rozładunek;
· zautomatyzować transakcje na placach obiektów za pomocą przenośnych urządzeń radiowych lub zintegrowanych rozwiązań RFID;
· zwiększyć przejrzystość procesów logistycznych — tj. uzyskać przejrzystość informacji o naczepach i ich zawartości, gdy tylko pojawią się na terenie obiektu, oraz szybko lokalizować naczepy na placu;
· planować terminy w dokach — czyli planować harmonogram pracy bezpośrednio w aplikacji Oracle Yard Management lub stosować terminy wyznaczone wspólnie z przewoźnikami w rozwiązaniu Oracle Transportation Management;
· zsynchronizować operacje na placu oraz operacje magazynowe i transportowe — chodzi tu o synchronizację działań wykonywanych wewnątrz i na zewnątrz doków (takich jak załadunek naczep) w oparciu o zoptymalizowaną kolejność załadunku opracowaną przez aplikację Oracle Transportation Management.

Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl