Oracle udostępnia pakiet Oracle Utilities Mobile Workforce Management wersja 2.2


2014-03-17
Firma Oracle poinformowała o wprowadzeniu na rynek rozwiązania Oracle Utilities Mobile Workforce Management 2.2 wyposażonego w nowe rozszerzenia, które pomagają zwiększyć efektywność i bezpieczeństwo służb terenowych zakładów użyteczności publicznej.
Rozwiązanie Oracle Utilities Mobile Workforce Management 2.2 udostępnia zakładom użyteczności publicznej elastyczne opcje planowania pracy, które pozwolą zwiększyć ich efektywność operacyjną. Na przykład dzięki nowej funkcjonalności do planowania długotrwałych prac, zakłady użyteczności publicznej mogą automatycznie dzielić zadania trwające wiele dni lub tygodni na odpowiednią liczbę wizyt, umożliwiając załodze szybkie i rzetelne wykonywanie usług. 
Ponadto funkcja zarządzania wykonawcami pozwala zakładom użyteczności publicznej współpracować z wykonawcami i zlecać im zadania w sposób zapewniający najbardziej ekonomiczne wykorzystywanie zasobów kadrowych, a także ekonomiczne bilansowanie obciążeń z zakontraktowanymi mocami przerobowymi.

Rozwiązanie pozwala zakładom użyteczności publicznej promować bezpieczne środowisko pracy poprzez stosowanie rozbudowanych procedur bezpieczeństwa, dokonywanie inspekcji pojazdów i wysyłanie ostrzeżeń. Zakłady mogą opracować procedury bezpieczeństwa i kryteria kontroli pojazdów dla każdego pracownika terenowego w zależności od przydzielonego mu zadania i pojazdu. 
Rozwiązanie może także wymagać od pracowników terenowych wypełniania list kontrolnych w momencie rozpoczynania nowego zadania oraz przekazywać pracownikom w miejscu realizacji prac informacje istotne z punktu widzenia bezpieczeństwa. Funkcjonalność ta pomaga także potwierdzić, czy pojazdy są sprawne technicznie, oraz wspomaga przestrzeganie wytycznych działu transportu oraz lokalnych przepisów prawnych.

Aby jeszcze bardziej zwiększyć bezpieczeństwo pracowników, rozwiązanie Oracle Utilities Mobile Workforce Management 2.2 umożliwia zakładom użyteczności publicznej wykorzystywanie systemów informacji przestrzennej (GIS) do definiowania granic niebezpiecznych terenów oraz usług opartych na lokalizacji, aby generować ostrzeżenia i instrukcje, gdy załoga wkracza na taki teren lub go opuszcza.

„Dzisiejsze zakłady energetyczne i wodociągowe oraz gazownie dostrzegają potrzebę zarządzania pracownikami z wykorzystaniem rozwiązań zapewniających kompleksowy wgląd w sytuację oraz pełną kontrolę” ― powiedział Rodger Smith, szef działu Oracle Utilities. „Rozwiązanie Oracle Utilities Mobile Workforce Management 2.2 pozwala zakładom użyteczności publicznej nie tylko osiągnąć te cele, ale także uprościć procesy przydzielania zadań zespołom działającym w terenie, monitorować stan prac w różnych obszarach usługowych oraz skrócić czas wykonywanych napraw. Pomaga również obniżyć koszty i zwiększyć bezpieczeństwo pracowników terenowych. Najnowsza wersja pozwala ponadto zakładom użyteczności publicznej przekształcić się z jednostek interwencyjnych w zakłady działające naprawdę prewencyjnie”.

Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl