Oracle zajmuje pierwsze miejsce na rynku aplikacji CRM


Oracle zajmuje pierwsze miejsce na rynku aplikacji CRM
2012-09-05
Według badań firmy IDC, Oracle zajmuje pierwsze miejsce w trzech kategoriach oprogramowania CRM.

W opublikowanych w czerwcu 2012 roku trzech raportach* biura analitycznego IDC, firma Oracle znalazła się na pierwszym miejscu w kategorii oprogramowania CRM.

Raporty prezentują podział rynku w kategoriach: systemów do obsługi klienta, automatyzacji sprzedaży oraz automatyzacji działań marketingowych.

Jak podkreśla w raportach Mary A. Wardley, wiceprezes IDC od spraw aplikacji CRM, "rynek systemów CRM osiągnął imponującą wartość 19,1 miliarda USD w roku 2011".
Według definicji firmy IDC, rynek aplikacji CRM składa się z czterech głównych kategorii: 1) automatyzacja marketingu, 2) automatyzacja sprzedaży, 3) obsługa klientów, 4) centrum kontaktów z klientami.

*) [1] Worldwide Customer Service Applications 2011 Vendor Shares: "Service Moves into High Gear With Customer Experience and Social Focus"; [2] Worldwide Sales Automation Applications 2011 Vendor Shares: "Poised for the Selling Season"; [3] Worldwide Marketing Automation Applications 2011 Vendor Shares: "High Growth Shows Return to Building Business".

Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl