Pakiet Oracle E-Business Suite 12.2.4 już dostępny


2014-08-22
Nowa wersja Oracle E-Business Suite pomaga przedsiębiorstwom optymalizować procesy biznesowe, obniżać koszty i lepiej reagować na zmienne warunki rynkowe.
 
Aby pomóc przedsiębiorstwom w radzeniu sobie z zawiłościami globalnych środowisk biznesowych oraz zdobyciu przewagi nad konkurencją, firma Oracle udostępniła pakiet Oracle E-Business Suite 12.2.4.
 
Dzięki nowoczesnym rozszerzeniom zwiększającym komfort użytkowania, istotnym rozszerzeniom opracowanym z myślą o klientach oraz nowym funkcjom integracji przetwarzania w chmurze pakiet ten umożliwia dalszą optymalizację procesów biznesowych, obniżenie kosztów oraz szybkie reagowanie na zmienne warunki rynkowe.
Firmy korzystające już z pakietu Oracle E-Business Suite 12.2 mogą łatwo uzyskać dostęp do nowych funkcji, instalując poprawki w trybie online.

Rozszerzenia w zakresie zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP):
  • Oracle Financials: szybsze cykle zatwierdzania dzięki równoległemu zatwierdzaniu faktur. Do generowania ksiąg alokacji dla wszystkich ksiąg w zestawie ksiąg rachunkowych wykorzystywana jest jedna formuła alokacji zbiorczej. 
  • Oracle Projects: rozszerzenia w Oracle Project Contracts i Oracle Project Billing pozwalają dostawcom usprawnić przepływy pieniężne, zwiększyć przejrzystość i możliwości audytu oraz zautomatyzować procesy zarządzania fakturami.
  • Oracle Purchasing: tworzenie arkuszy kalkulacyjnych za pomocą interfejsu Web ADI oraz modyfikacja linii zamówień, harmonogramów i dystrybucji zwiększa produktywność kupujących w przypadku dużych zamówień.
  • Oracle iProcurement: usprawniona, jednoetapowa finalizacja zakupu pomaga pracownikom szybko finalizować zakupy i rozpocząć proces zgłaszania zapotrzebowania.
  • Oracle Procurement Contracts: sprawniejszy proces zakupów dzięki audytowi dokumentów umownych poprzez szczegółowy przegląd przypadków odstępstw od polityk oraz dodanych klauzul.
  • Oracle Services Procurement: rozszerzone funkcje zapewniają kupującym większą elastyczność, uwzględniając szeroką gamę skomplikowanych scenariuszy zamówień.
  • Oracle Channel Revenue Management: rozszerzone funkcje dotyczące ofert o dużym wolumenie oraz usprawniony interfejs użytkownika pozwalają użytkownikom szybko dostosować się do zmiennych warunków biznesowych.
Rozszerzenia w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw (SCM):
  • Oracle Order Management: nowy interfejs użytkownika HTML zapewnia większą elastyczność oraz bardziej komfortowe użytkowanie.
  • Oracle Yard Management: to nowe rozwiązanie umożliwia firmom z branży produkcji i dystrybucji zarządzanie napływem zasobów do i z centrów dystrybucji, miejsc produkcji, terminali transportowych i innych lokalizacji oraz śledzenie przepływu tych zasobów.
  • Oracle Manufacturing: o wiele łatwiejsza obsługa systemu Oracle Manufacturing Execution System (MES) pomaga zwiększyć produktywność operatorów poprzez uproszczenie wpisywania danych czasowych i informacji dotyczących jakości. 
  • Oracle Enterprise Asset Management: rozszerzenia umożliwiające obsługę zasobów liniowych w branżach takich jak branża paliwowa, sektor usług użyteczności publicznej oraz sektor publiczny pomagają zwiększyć wydajność oraz uniknąć kosztownej integracji.
  • Oracle Service: rozszerzona konsola części zamiennych dla planistów udostępnia zaawansowane możliwości interakcji zwiększające produktywność planistów.
  • Oracle Value Chain Planning: liczne rozszerzenia obejmują zaawansowane funkcje branżowe, takie jak rozszerzenia dotyczące minimalnego terminu ważności produktów dla sektora farmaceutycznego i branży towarów konsumpcyjnych, synchronizacja produkcji wieloetapowej dla przemysłu przetwórczego oraz integracja pomiędzy Oracle Service Parts Planning a Oracle Enterprise Asset Management dla branż zasobochłonnych. 
Rozszerzenia w zakresie zarządzania kadrami (HCM): 
  • Oracle Payroll: konsola płac umożliwia natychmiastową kontrolę gotowości, zatwierdzanie oraz widoki analityczne całego cyklu płac.
  • Oracle Self-Service Human Resources: konsola transakcji pomaga pracownikom i menedżerom monitorować procesy zatwierdzania transakcji samoobsługowych oraz przeglądać szczegóły transakcji w dowolnym momencie po jej ostatecznym zatwierdzeniu.
  • Oracle Learning Management: udoskonalony interfejs użytkownika upraszcza przeglądanie katalogu szkoleń, udział w szkoleniach oraz wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami szkoleń.
Zmiany w zakresie interfejsu użytkownika:
  • Optymalizacja pod kątem wykorzystania na tabletach z ekranami dotykowymi, w tym większe klawisze oraz obsługa gestów.
  • Użytkownicy mogą ukryć/wyświetlić kolumny tabeli i zapisać zmiany jako personalizację.
  • Uproszczona strona główna zapewnia użytkownikom łatwy dostęp do ulubionych funkcji, a uniwersalny klawisz główny pozwala uzyskać dostęp do popularnych funkcji z dowolnej strony.

Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl