Perły Rynku FMCG 2016 dla produktów Sokołów Naturrino


Perły Rynku FMCG 2016 dla produktów Sokołów Naturrino
2016-09-28
W tegorocznej edycji badania „Perły Rynku”, jury nagrodziło aż trzy produkty z serii Sokołów Naturrino – szynkę, kiełbasę oraz pasztet. Nagrodę w imieniu Sokołów S.A. odebrał Wiceprezes Zarządu ds. Handlu i Marketingu – Mieczysław Walkowiak.

Ogólnopolski, niezależny plebiscyt branżowy „Perły Rynku", to jeden z największych i najstarszych projektów wyłaniających najlepsze produkty głosami handlu. W najnowszej edycji, elitarne grono 53 ekspertów z wiodących sieci sklepów, wskazało najlepiej przyjęte przez rynek nowości. W tym roku o Perłę Rynku ubiegało się 101 produktów, które trafiły do sprzedaży między 1 stycznia 2015 a 31 marca 2016 roku.

Członkowie jury analizowali nie tylko jakość, walory smakowe i unikalność nowości, ale także rotację, marżę i szekoro rozumiane wsparcie marketingowe. Jury miało okazję osobiście ocenić produkty.

Sokołów Naturrino to linia produktów inspirowanych naturą. Wędliny oznakowane zielonym listkiem NATURRINO, charakteryzują się delikatnym smakiem, podkreślonym dodatkiem wyłącznie naturalnych przypraw. Brak konserwantów, fosforanów i glutaminianu sodu to tylko niektóre z zalet tych wędlin. Naturalne składniki, odpowiednio selekcjonowany surowiec, ogromne doświadczenie produkcyjne i bardzo wysokie standardy jakościowe Sokołów S.A., to elementy wpływające na wysoką ocenę wędlin NATURRINO zarówno przez specjalistów, jak i konsumentów.

Nadesłał:

milkas

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl