Podsumowanie Finance Call Center Forum 2014


2014-07-15
„Call Center – czas na zmianę paradygmatu” – takie hasło nosiła VI edycja konferencji Finance Call Center Forum, która odbyła się w dniach 16-17 czerwca 2014 roku w hotelu Mercure w Warszawie W spotkaniu uczestniczyli branżowi eksperci i praktycy oraz dostawcy nowoczesnych technologii klasy contact center dla sektora finansowego, którzy podjęli się usystematyzowania wiedzy na temat sposobów skutecznej obsługi klienta w interakcji z najnowocześniejszą technologią – współcześnie wyznaczającą trendy i kształtującą procesy biznesowe.

Wydarzenie miało formę warsztatową, a organizatorzy położyli szczególny nacisk na interakcję między uczestnikami, którzy mieli okazję wymienić się doświadczeniami. Biorący udział w forum omówili między innymi sposoby doskonalenia kontaktu między instytucjami finansowymi a ich obecnymi i potencjalnymi klientami, wspólnie zastanowili się również nad tym, jak zbudować więź emocjonalną z klientem i jakie podejście w jego obsłudze wybrać.

Alfavox Sp. z o. o. wraz z partnerem firmą update CRM Sp. z o.o. czynnie uczestniczył w wydarzeniu, prezentując nowoczesne rozwiązania contact center oraz customer relationship management (CRM).

- Szczególne zainteresowanie uczestników wzbudziła nowatorska platforma alfa Video Contact Center umożliwiająca kontakt z klientem w oparciu o różne kanały komunikacji oraz alfa PDS – system do zarządzania kampaniami outboundowymi. Klienci pytali o możliwości integracji, tempo wdrożenia, skalowalność oraz wydajność naszych systemów – mówi Kajetan Kilim, key account manager w Alfavox Sp. z o. o. – Systemy Alfavox posiadają szerokie możliwości integracji z wewnętrznymi systemami klientów, wdrożenie przebiega szybko i sprawnie, nie zakłócając jednocześnie procesów firmy. Autorskie rozwiązania Alfavox pozwalają na ich łatwą skalowalność, a wydajność to klasa sama w sobie, co sprawia, że nasze systemy oferują taką samą jakość i stabilność dla projektów o dużej skali zasięgu, jak i dla mniejszych przedsięwzięć – dodaje Kajetan Kilim.

Tegoroczna konferencja zgromadziła ponad 140 gości, między innymi przedstawicieli sektora bankowego – dyrektorów call i contact center, departamentów i biur obsługi klienta, menedżerów call i contact center, dyrektorów IT, dyrektorów ds. sprzedaży i marketingu, dyrektorów ds. CRM oraz pozostałych reprezentantów branż: finansowej, telekomunikacyjnej i informatycznej.

Nadesłał:

K-myk

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl