POLACY: NAM TEŻ SIĘ TO ZDARZA…


POLACY: NAM TEŻ SIĘ TO ZDARZA…
2014-08-01
INFOGRAFIKA*   
Większość Polaków deklaruje, że zdarza im się podjadać między głównymi posiłkami (92%)

Wiedziałam! Nic dziwnego, że tak jest – żyjemy tak intensywnie, potrzebujemy czasem coś przekąsić.

Częściej po przekąski sięgają kobiety (95%) niż mężczyźni (88%)

Czyżbyśmy jednak łatwiej ulegały małym pokusom? ;)

Między głównymi posiłkami najczęściej jemy świeże owoce (59%) i słodycze (50%), a ponad 1/3 Polaków wybiera słone przekąski i przetwory mleczne

Też uwielbiam owoce, zwłaszcza sezonowe. Chętnie sięgam również po wielozbożowe chipsy Sunbites, bo lubię ich smak, są lekkie, a do tego stanowią źródło cennego błonnika.

Przekąski spożywamy głównie między obiadem a kolacją (62%) oraz między śniadaniem a obiadem (49%)

Nie jestem zaskoczona – mnie najczęściej zdarza się jeść przekąski między śniadaniem a obiadem, chociaż czasami też później. Wszystko zależy od mojego planu dnia, dlatego często mam w torebce paczkę wielozbożowych chipsów Sunbites, które ratują mnie, gdy robię się głodna. Oczywiście wiem, że żadna przekąska nie może zastąpić głównego posiłku.

Po przekąski sięgamy z reguły podczas odpoczynku w domu, kiedy czytamy książkę lub oglądamy telewizję (68%), a także podczas spotkań towarzyskich (33%) i w czasie przerwy w pracy/na uczelni (28%)

A to niespodzianka! Podjadam głównie w przerwach w pracy, chociaż przyznaję, że podczas spotkań z przyjaciółmi też nie odmawiam sobie małej przekąski.

Najczęściej jemy przekąski, bo mamy ochotę sprawić sobie małą przyjemność (47%)

Czym byłoby życie bez małych przyjemności? :)

Wybierając przekąskę najczęściej kierujemy się: smakiem (64%), dostępnością, przyzwyczajeniem, łatwością w spożyciu i ceną (każda z przyczyn powyżej 30%)

Tak… Jedzenie to przyjemność – smak jest oczywiście bardzo ważny, ale warto też wybierać z głową. Chipsy Sunbites Wiosenna Cebulka oraz Słoneczna Papryka są nie tylko pyszne i aromatyczne, ale także lekkie, a dzięki zawartości zbóż są źródłem cennego błonnika.

* Na podstawie badania przeprowadzonego w lipcu 2014 roku przez IIBR Sp. z o.o., na zlecenie Sunbites (Frito Lay Poland Sp. z o.o., spółka z grupy PepsiCo).

Nadesłał:

Questia Sp. z o.o. Communications Management Consultants
http://www.questiapr.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl