Pozycjonowanie. Copywriterzy znowu mają wzięcie.


2015-12-22
John Mueller z firmy Google opublikował na Twitterze że rocznie dokonywanych jest nawet 100 modyfikacji algorytmów, a jego kolega z pracy Matt Cutts podał do wiadomości, że Page Rank nie jest już istotny a ostatnia jego aktualizacja miała miejsce dwa lata temu.
Zmiany w algorytmach zachodzą coraz szybciej i już sami profesjonalni webmasterzy zaczynają się w tym gubić. Mimo wszystko pracować nad wysokimi pozycjami witryn internetowych trzeba. Pozycjonowanie stron coraz częściej zaczyna spoczywać na barkach copywriterów. Nie chodzi tu oczywiście o twórców byle jakiej jakości precli ale o profesjonalnie napisane treści pod użytkowników, a nie pod wyszukiwarki.

Dlaczego jest to tak ważne przy pozycjonowaniu?

Algorytmy wyszukiwarek są już na tyle rozbudowane, że radzą sobie z odmianami, synonimami i podobnymi zapytaniami. Podczas optymalizacji strony należy wykorzystywać odpowiednio powiązane frazy i synonimy. Naturalność tekstu jest bardzo ważna gdyż nadużywanie fraz i wciskanie ich gdzie popadnie, żeby zmylić wyszukiwarkę jest techniką zakazaną i można dostać bana od Google. Dlatego dobrze jest tworzyć dłuższe i rozbudowane treści.

Firmy, które zajmują się pozycjonowaniem stron internetowych (blogów, sklepów, wizytówek) chętnie nawiązują stałe współprace z profesjonalnymi copywriterami, gdyż model podnoszenia rangi strony oparty na artykułach SEO jest wciąż skuteczny, a przede wszystkim bezpieczny pod warunkiem, że artykuły pisze ktoś, kto się na zagadnieniu, jakim jest pozycjonowanie, dobrze zna i świetnie posługuje się językiem pisanym.

Nadesłał:

veretron

Wasze komentarze (3):

  • avatar
    panroman , 2017-04-25 18:11:32

    No nie da się ukryć, ze copywriterzy są przydatni przy pozycjonowaniu stron. Warto więc wybrać dobrą firmę, która posiada specjalistów w tej branży;) Może http://www.premesso.pl/pozycjonowanie-namyslow.html z Namysłowa?

  • avatar
    ~romano, 2015-12-22 12:18:03

    Zgadzam się. Pozostaje jeszcze naturalne i zaplanowane generowanie wejść poprzez takie serwisy jak demotywatory i facebook a także pozycjonowanie poprzez odpowiednie nadawane nazwy grafik na stronach. Ale tak można robić z blogami, dlatego praktycznie każda firma powinna jednocześnie prowadzić bloga lub publikować właśnie wspomniane wysokiej jakości treści podlinkowane.

  • avatar
    ~gierek, 2015-12-22 00:52:03

    w tej chwili algrotym tak zmienili że pozycjonowanie haseł ogólnych (nazw własnych) jest w zasadzie nie możliwe. Dodatkoweo google faworyzuje strony nie komercyjne, wielkie katalogi, duże serwisy ktore sa wysoko i których sie nie przeskoczy. Pozostaja do pozycjonowania jedynie hasła niszowe.


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl