Program „Doceń polskie” partnerem merytorycznym KONGRESU 590


Program „Doceń polskie” partnerem merytorycznym KONGRESU 590
2016-11-14
- Każda inicjatywa wspierająca polskie firmy jest warta uwagi, tym bardziej gdy o rodzimych przedsiębiorstwach dyskutują przedstawiciele różnych środowisk - mówi Marek Bielski, twórca Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” o KONGRESIE 590.
Przedsięwzięcie promujące żywność krajowych wytwórców jest jednym z partnerów konferencji. KONGRES 590 odbędzie się w dniach 17-18 listopada br. w Rzeszowie. Honorowy patronat nad spotkaniem sprawuje Prezydent RP Andrzej Duda.

Nazwa wydarzenia nawiązuje do prefiksu kodu kreskowego (590), którym oznacza się produkty wytwarzane lub też dystrybuowane przez polskie firmy. Inicjatorem dwudniowego spotkania jest Fundacja im. Sławomira Skrzypka, której fundatorem jest profesor Adam Glapiński.Zamierzeniem pomysłodawców spotkania jest uczynienie z KONGRESU 590 forum wymiany idei i doświadczeń polskich specjalistów z zakresu biznesu, nauki, polityki i legislacji. Wydarzenie odbywać się będzie pod hasłem „Uwalniamy polski potencjał”.

Program obejmuje dyskusje w sześciu blokach tematycznych, prezentacje polskich start-upów i prelekcje zaproszonych gości. Swój udział w wydarzeniu zapowiedzieli m.in. Prezydent RP Andrzej Duda (który wręczy gospodarcze nagrody prezydenckie, przyznawane w sześciu kategoriach); Prezes Rady Ministrów Beata Szydło; Wicepremier, Minister Rozwoju i Finansów Mateusz Morawiecki. W KONGRESIE 590 wezmą udział przedstawiciele ze świata polityki, biznesu i nauki oraz placówek badawczo-rozwojowych. Gośćmi specjalnymi będą: Bruce Dickinson, Rita Cosby oraz Nicklas Lundblad. Wydarzenie odbędzie się w dniach 17-18 listopada bieżącego roku, w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym w Rzeszowie.

W gronie partnerów merytorycznych spotkania są m.in. organizatorzy Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Przedsięwzięcie jest realizowane od 2011 roku. Dotychczas w ramach programu zorganizowano dwadzieścia dwa audyty żywności, ostatni z nich miał miejsce 27 października br. w Sosnowcu. Podczas atestacji specjaliści z branży spożywczej, tworzący Lożę Ekspertów programu „Doceń polskie”, oceniają indywidualnie każdy zgłoszony wyrób i przyznają mu noty za smak, wygląd i stosunek jakości do ceny. Certyfikatem jakości honorowane są wyłącznie artykuły z wysoką liczbą punktów, zaś tytułem TOP PRODUKT wyróżnia się wyłącznie wyroby, które otrzymają od jury maksymalne noty (same „10”). Program nie jest plebiscytem, ani konkursem: Loża Ekspertów nie wybiera najlepszego wyrobu w danej kategorii, ale premiuje znakiem „Doceń polskie” wszystkie wyróżniające się produkty. Honorowy patronat nad certyfikacjami żywności od 2011 roku sprawuje Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Kolejny audyt odbędzie się 1 lutego 2017 roku.Twórcy programu podejmują różnorodne inicjatywy propagujące wyroby rodzimych wytwórców z branży FMCG. Są oni m.in. pomysłodawcami Dnia polskiej żywności, „święta” obchodzonego 25 sierpnia, którego celem jest zwrócenie uwagi konsumentów na różnorodność oferty polskich producentów. Idea ta, mimo iż Dzień polskiej żywności obchodzony jest dopiero od czterech lat, już spotkała się z dużym zainteresowaniem konsumentów i przedstawicieli sektora spożywczego.


* * *

Autor: Anna Koza/Adventure Media

* * *
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”
www.docenpolskie.pl
www.blog.docenpolskie.pl

Celem programu „Doceń polskie” jest promocja wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku. Ich selekcją, oceną i przyznaniem certyfikatu „Doceń polskie” zajmują się specjaliści zawodowo związani z żywnością i technologią żywienia, którzy tworzą Lożę Ekspertów. Zasiadają w niej m.in. członkowie Fundacji Klubu Szefów Kuchni. Twórca programu „Doceń polskie” jest  także organizatorem projektu BlogerChef (blogerchef.pl) – innowacyjnego przedsięwzięcia skierowanego do blogerów kulinarnych. 

* * *
KONTAKT:
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”
www.docenpolskie.pl

Kontakt dla mediów:
Anna Koza
anna.koza@adventure.media.pl
Adventure Media s. c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. 32 724 28 84
fax 32 417 01 70

Nadesłał:

Adventure Media

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl