Program motywacyjny Żywca dla hurtowników wsparty konkursem dla najlepszych sprzedawców.


Program motywacyjny Żywca dla hurtowników wsparty konkursem dla najlepszych sprzedawców.
2014-09-17
Wieloletni program motywacyjny "Żywiec Partner Club" wsparty konkursem dla najlepszych sprzedawców.

Wieloletni program motywacyjny "Żywiec Partner Club" jest przykładem programu lojalnościowego, który jest prowadzony elastycznie, dostosowywany do reakcji uczestników programu i działań konkurencji. Sygnały płynące od uczestników programu są zbierane i poddawane analizie dzięki autorskiemu oprogramowaniu Advertivy do zarządzania programami lojalnościowymi - Loyalty wizard. We własciwym momencie generowane są dodatkowe bodźce motywacyjne  postaci eventów budujących wspólnotę i konkursów.

Najnowszym konkursem przygotwanym przez agencję reklamową Advertiva jest konkurs „Weź premię Żywcem” dla hurtowni partnerskich Grupy Żywiec. Przy współpracy z Grupą Żywiec opracowano mechanikę akcji, koncepcję komunikacji oraz przygotowano projekty graficzne. Hurtownicy byli wynagradzani za sprzedaż do punktów detalicznych opakowań zbiorczych piwa marki Żywiec Białe.

Nadesłał:

Programy lojalnościowe - Advertiva
http://www.programylojalnosciowe.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl