QlikView toruje drogę dla sprzedaży wielokanałowe


2014-05-06
Qlik poinformował podczas najważniejszych targów branży handlowej w USA, NRF’s Annual Convetion & EXPO, że wiodący gracze w branży handlowej zwracają się w kierunku QlikView, aby lepiej zrozumieć zachowania klientów oraz udoskonalić łańcuch dostaw.

 Celem jest zagwarantowanie klientowi wyższej jakości usług we wszystkich dostępnych kanałach sprzedaży.


Aby utrzymać konkurencyjność w dzisiejszym środowisku handlowym, firmy muszą szukać nowych metod angażowania klientów w sklepach tradycyjnych, internetowych oraz tych funkcjonujących przy użyciu aplikacji mobilnych. Według Grega Girarda analityka firmy IDC, „wielokanałowa analiza pomaga firmom z branży retail przesuwać granice możliwości biznesowych, ułatwiając podejmowanie bardziej elastycznych i szybszych decyzji dotyczących strategii, przyjętej taktyki i podejmowanych działań”. Girard wyjaśnia, że „istnieją dwie główne siły zwiększające wymagania względem analizy wielokanałowej: rozwijanie, istotność oraz wzajemność relacji z klientem oraz poszukiwanie odpowiedniej skali, tempa i stopnia doskonałości łańcucha dostaw”.

Platforma QlikView ułatwia firmom konsolidowanie danych z niezliczonych źródeł oraz tworzenie jednego, spójnego obrazu organizacji. Łatwa w użyciu platforma, oddaje BI w ręce użytkowników. Umożliwia zagłębienie się w dane i odkrycie istotnych informacji, pomagających dostosować się do zmieniających się wymagań klientów oraz czynników zewnętrznych, które mogą mieć wpływ na wysyłkę produktów oraz ich dostawę. 

Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/business_intelligence/qlikview_toruje_droge_dla_sprzedazy_wielokanalowej.html

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl