Ranking najpopularniejszych hoteli na Facebooku w Polsce


2017-04-11
Wymarzony urlop poprzedzają tygodnie przygotowań. Największą uwagę poświęcamy wyborze hotelu. Oprócz sprawdzenia oferty danego obiektu szukamy opinii i rankingów internetowych. Z pomocą przychodzi NapoleonCat, który publikuje zestawienie najpopularniejszych hoteli i miejsc noclegowych na Facebooku.

Z Facebooka w Polsce korzysta już ponad 15 mln użytkowników. Platforma ta jest postrzegana przez internautów jako jedno z lepszych źródeł uzyskania pożądanych informacji. Z danych serwisu (z drugiego kwartału 2016) wynika, iż za jego pośrednictwem o nowych produktach i usługach dowiedziało się aż 60% użytkowników. Wśród najpopularniejszych kategorii znajdują się kosmetyki, technologia, rozrywka oraz podróże. W tej ostatniej kategorii internauci wyszukują m.in. informacji na temat miejsc wartych odwiedzenia, polecanych kierunków podróży, jak również obiektów, w których warto zatrzymać się na nocleg. NapoleonCat sprawdził, jakie są najpopularniejsze facebookowe strony hoteli. Kategoria ta uwzględnia również obiekty nie posiadające statusu hotelu, ale oferujące usługi noclegowe.

Ranking otwiera WioskaJagny.pl, z ponad 48 tys. fanów. Na drugim miejscu znajduje się Pałac Wiechlice (z prawie 43 tys. fanów), wyprzedzając stronę Hotelu Arłamów (z ponad 40 tys. fanów). W pierwszej dziesiątce znalazły się również Polonia Palace Hotel, Hotel Gołębiewski Karpacz, Schronisko PTTK Samotnia, strona apartamentów w Nałęczowie W DRZEWACH, Prowansalski Dom w Górach, Hotel Metropol oraz Solinianka Villas & SPA.

 

 

 

Na stronie internetowej NapoleonCat.com, w zakładce Rankingi, dostępne jest pełne zestawienie wszystkich skatalogowanych przez firmę profili na Facebooku. Jeśli Waszym zdaniem brakuje tam jakiegoś profilu lub któryś z nich powinien znaleźć się w innej kategorii, uwagi możecie zgłaszać na adres email hello@napoleoncat.com. Strony i profile można również dodawać samodzielnie – właśnie w zakładce Rankingi.

NapoleonCat umożliwia szczegółową analitykę dowolnego, publicznie dostępnego profilu na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube, Google+ i Pintereście oraz pozwala śledzić efekty działań własnych oraz konkurencji. Jeśli chcesz mieć dostęp do danych analitycznych kont społecznościowych, wypróbuj darmowy dostęp do naszego narzędzia.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl