Raport: Sposoby rozliczeń pracy pozycjonerów.


2015-12-04
SeoStation, jeden z czołowych systemów do sprawdzania pozycji w wyszukiwarce Google w Polsce, stworzył raport: „Sposoby rozliczeń pracy pozycjonerów”. Zestawienie powstało na podstawie analizy danych własnych pochodzących z SeoStation.
 
W tym roku aż 68,4% stron było pozycjonowanych w rozliczeniu za efekt.
Rozliczenie ryczałtowe, czyli inaczej abonament, dotyczyło ok. 18% badanych stron. Trochę ponad 13,6% prac nad stronami było rozliczanych w modelu mieszanym, tj. na podstawie stałej miesięcznej podstawy (abonamentu) i dodatkowej prowizji zależnej od osiągnięcia ustalonych pozycji w wyszukiwarkach.
Również w poprzednich latach, tj. w 2014 i 2013 roku rozliczenie za efekt było dominującym modelem. Na drugim miejscu, nieprzerwanie od 3 lat znajduje się rozliczenie ryczałtowe. 

Na podstawie analizy danych z lat 2013-2015 można zauważyć, że spada popularność modelu abonamentowego. Coraz większą przychylnością klientów i SEO-wców cieszy się natomiast model mieszany. Model rozliczeń za efekt wciąż jest niekwestionowanym liderem w zestawieniu sposobu rozliczeń pracy pozycjonerów.

Temat zmian zachodzących zakresie rozliczeń stosowanych przez pozycjonerów i ich klientów przeanalizowano na podstawie danych własnych, pochodzących z systemu SeoStation. Dane z 2015 dotyczą okresu 1.01-3.12. bieżącego roku.

Pełna tresć raportu znajduje się tutaj.

O nas:
SeoStation - to jeden z czołowych systemów do sprawdzania pozycji w wyszukiwarce Google 
w Polsce. Naszym głównym klientem są agencje SEO. Dlatego dobór funkcjonalności oraz wygląd serwisu ma zapewnić wygodę pracy osobom profesjonalnie zajmującym się pozycjonowaniem.

Nadesłał:

SeoStation
http://seostation.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl