Ryłko wchodzi do Europy Centralnej


Ryłko wchodzi do Europy Centralnej
2016-08-16
Do grona najemców Centrum Handlowego Europa Centralna 12 sierpnia dołączył salon obuwniczy Ryłko. Zajmuje lokal o powierzchni niemal 100 metrów kwadratowych

 

To marka, która klientom kojarzy się z wysokiej jakości produktami ze skóry i ponad 60-letnią tradycją polskiego obuwnictwa. Ryłko z jednoosobowego zakładu rzemieślniczego stał się jednym z najważniejszych graczy na polskim rynku producentów butów i galanterii. Uznanie i zadowolenie zyskuje dzięki autorskim konceptom związanymi z uszlachetnianiem skóry. Produkty dla mężczyzn, kobiet i dzieci, dostępne od połowy wakacji w Europie Centralnej, doceniane są także za komfort użytkowania. 

Ryłko doskonale uzupełni nasz asortyment z segmentu obuwniczo-galanteryjnego – mówi Katarzyna Lenartowicz, p.o. dyrektora Centrum Handlowego Europa Centralna. Do tej pory ofertę obuwniczą tworzyły takie marki jak CCC, Deichmann, New Balance, Kari, Priority Room, Badura, Gino Rossi czy Wojas – w sąsiedztwie którego otworzy się nowy salon.  – Wybór Europy Centralnej to kolejny krok w naszej ekspansji – mówi Konrad Grabski, Manager ds. Inwestycji i Rozwoju w Ryłko. – Dogodna lokalizacja parku handlowego, wyróżniające się projekty marketingowe, atrakcyjna pod względem demograficznym i ekonomicznym strefa zasięgu  – to tylko kilka z czynników, jakie zdecydowały o nawiązaniu przez nas współpracy.

Europa Centralna składa się z parku handlowego, mieszczącego atrakcyjne wielkopowierzchniowe sklepy oraz galerii oferującej szeroki asortyment towarów i usług. Jest to jeden z największych obiektów komercyjnych w Polsce i Europie. Oferta centrum obejmuje szeroki wachlarz najemców, w tym Tesco Extra, Sports Direct, Jula, Bershka, Smyk Megastore, H&M, Mc Donalds oraz 2.300 bezpłatnych miejsc parkingowych.

Agentem Centrum Handlowego ds. wynajmu powierzchni handlowych jest Apsys Polska.

Nadesłał:

a.piwek

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl